دستگاه کارت خوان سیار برای چه افرادی کاربردی است؟

فهرست مطالب

در پاسخ به این سوال که چرا باید از دستگاه های کارتخوان استفاده کرد؟ این پاسخ را می توان ارائه داد که کارتخوان‌ های سیار به دلیل عدم محدودیت مکانی در کارکرد، برای بسیاری از کسب کارها مفید و کاربردی هستند. برای خرید و دریافت این نوع کارتخوان باید به بانک مراجعه کرده و آن را به صورت امانی از بانک بگیرید. دقت داشته باشید که در ازای این امتیاز، بانک مبلغی از حساب شما را بلوکه کرده و نزد خود نگه می‌ دارد.

در صورتی که قصد خرید دستگاه کارتخوان سیار ارزان را داشته باشید، می‌توانید با ارائه مدرک شناسایی، مدرک محل کار و مدارک حساب بانکی به بانک درخواست خرید دستگاه را بدهید.

راهنمای خرید دستگاه کارتخوان ارزان

پس از بررسی این که آیا دستگاه کارتخوان شامل مالیات می شود؟ باید گفت که دستگاه کارتخوان سیار، یک دستگاه پوز بی‌سیم اختصاصی است که عملکرد پایانه فروش الکترونیکی را به صورت بی‌ سیم انجام می‌ دهد. کارتخوان سیار می‌ تواند برای افرادی که معاملات خود را یک مکان ثابت انجام نمی‌ دهند، کاربردی باشد. به عنوان مثال این دستگاه می‌ تواند برای کامیون‌ های پخش مواد غذایی، فروشندگان بازار در مکان‌ ها و موقعیت‌ های جغرافیایی متغیر مفید باشد.

خرید بهترین دستگاه کارتخوان

شما می‌ توانید بهترین و کاربردی‌ ترین دستگاه کارتخوان شخصی و یا سیار را به صورت آکبند و یا دست دوم خریداری کنید. اما سوال این است که دستگاه کارتخوان را باید از کجا تهیه کنیم؟ و همچنین این نکته را در نظر داشته باشید که دستگاه‌‌‌ های کارتخوان آکبند دارای گارانتی می‌ باشند. در خرید دستگاه کارتخوان سیار دست دوم نیز باید دقت فراوانی داشته باشید و از هر جایی خریداری نکنید.

ویژگی های لمسی بودن دستگاه کارتخوان افراد بسیاری را مایل به خرید این دستگاه کرده است. شما می‌ توانید دستگاه‌ های کارتخوان دست دوم را از فروشگاه‌ های معتبر خریداری کنید. معمولا این دستگاه‌ ها در حد نو بوده و مشکل خاصی ندارند. همچنین بهتر است فروشگاهی را برای خرید انتخاب کنید که به شما خدماتی مانند گارانتی و پشتیبانی ارائه می‌ دهند.

مزایای دستگاه کارت خوان سیار

از مزایای دستگاه کارتخوان سیار به ویژه دستگاه کارتخوان سیار موبایلی می‌ توان به موارد زیر اشاره داشت:

  • این دستگاه ارائه خدمات و فروش را امکان‌ پذیر می‌ کند.
  • با استفاده از این دستگاه می‌‌‌ توانید معاملات را بدون وابستگی به یک مکان انجام دهید.
  • این دستگاه سرعت ارائه خدمات را بهبود می‌ بخشد.
  • دستگاه کارتخوان سیار همانطور که از نامش پیداست، قابل حمل است. به همین دلیل افرادی که برای انجام معاملات خود مدام در حال جا به جایی هستند، گزینه مناسبی است.
  • کارتخوان‌ های سیار به دلیل امکان جا به جایی کار‌ها را به مراتب راحت‌ تر می‌ کند. به همین دلیل از محبوبیت بالایی برخوردار هستند.
  • دستگاه‌ های کارتخوان سیار روز به روز پیشرفت کرده و قابلیت‌ های جدیدی به آنها اضافه می‌ شود.
  • دستگاه‌‌‌‌ های کارتخوان سیار این امکان را برای مشاغل کوچک فراهم می‌‌‌‌ کند که بدون نیاز به سرمایه گذاری، معاملات خود را انجام دهند. به همین دلیل این دستگاه‌ ها جزء مقرون به صرفه‌ ترین گزینه‌ ها به حساب می‌ آید.
  • فناوری کارتخوان‌ های سیار در مقایسه با سایر کارتخوان‌ ها ارزان‌تر می‌ باشد و متکی به مدل‌ های اشتراک مبتنی بر فضای ابری هستند. به همین دلیل از هزینه‌ های اولیه پایین تری برخوردار هستند.
  • امکان مستقر کردن دستگاه‌ های پوز بی‌سیم در مراکز دارای سیستم کارتخوان فروشگاهی در زمان شلوغی وجود دارد. به این صورت می‌ توانید از تهیه نسخه پشتیبان در دفاتر فروش برای ساده سازی خدمات مشتری جلوگیری کنید.
  • با استفاده از این فناوری می‌ توانید فروش خود در هر نقطه، بدون محدودیت مکانی افزایش دهید.
  • یکی از مهم‌ ترین مزایای دستگاه پوز بی‌سیم، محدود کردن مسئولیت مشاغل است. چرا که معاملات رمز گذاری شده و داده‌ های کارت اعتباری و بدهی در دستگاه ذخیره نمی‌ شوند. به همین دلیل خطر نقض امنیت به طور چشمگیری کاهش داده و رعایت حریم خصوصی و مقررات امنیتی را ساده‌ تر می‌‌‌‌‌‌ کند.
  • خرید دستگاه کارتخوان سیار به مشاغل کوچک این امکان را می‌ دهد تا از فناوری‌ های امنیتی و نظارت استفاده کنند.

معایب دستگاه کارت خوان سیار

در گذشته در ارتباط با شایع ترین خطاهای دستگاه کارت خوان برای شما نوشته اییم. اما در نظر داشته باشید دستگاه کارتخوان سیار در کنار مزایای بسیاری که ارائه می دهد، معایبی نیز دارد. این معایب به شرح زیر می‌ باشد:

  • دستگاه‌ های تلفن همراه و پایانه‌ های فروش سیار می‌‌‌‌‌‌ توانند اهدافی جهت سرقت و هک توسط کلاهبرداران باشد.
  • دوام پایین باتری در دستگاه کارتخوان سیار از دیگر نقاط ضعف آنها به حساب می‌ آید.

به یاد داشته باشید همیشه نکات نگهداری دستگاه کارت خوان را رعایت کنید تا طول عمر دستگاه شما بیشتر شود. برای انتخاب و خرید دستگاه کارتخوان متناسب با نیاز خود می توانید اطلاعات بیشتری در این زمینه را از وبسایت پادیاوپی کسب نمایید. پادیاوپی با ارائه انواع خدمات فروش و تعمیر دستگاه کارتخوان مجموعه ای معتبر در این زمینه می باشد.

دستگاه کارت خوان سیار برای چه افرادی کاربردی است؟

کارتخوان‌ های سیار مانند دستگاه کارتخوان اندرویدی به دلیل عدم محدودیت مکانی در کارکرد، برای بسیاری از کسب کارها مفید و کاربردی هستند. برای خرید و دریافت این نوع کارتخوان باید به بانک مراجعه کرده و آن را به صورت امانی از بانک بگیرید. دقت داشته باشید که در ازای این امتیاز، بانک مبلغی از حساب شما را بلوکه کرده و نزد خود نگه می‌ دارد.

معایب دستگاه کارت خوان سیار کدامند؟

به این نکته توجه کنید که کاربردهای دستگاه کارتخوان ثابت و سیار تا حدی با هم متفاوت است. اما دستگاه کارتخوان سیار در کنار مزایای بسیاری که ارائه می دهد، معایبی نیز دارد. این معایب به شرح زیر می‌ باشد:
دستگاه‌ های تلفن همراه و پایانه‌ های فروش سیار می‌‌‌‌‌‌ توانند اهدافی جهت سرقت و هک توسط کلاهبرداران باشد.
دوام پایین باتری در دستگاه کارتخوان سیار از دیگر نقاط ضعف آنها به حساب می‌ آید.

امتیاز شما به این مطلب

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۳ رای
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: ۰ میانگین: ۰]

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با واحد فروش(تا ۸ شب)