راهنمایی جامع درباره خرید دستگاه کارتخوان شخصی

فهرست مطالب

خرید دستگاه کارتخوان شخصی برای افرادی که می خواهند همیشه وجه خود را در لحظه از مشتریان دریافت کنند، بسیار مهم است. کارتخوان شخصی که با نام کارتخوان جیبی نیز معروف شده است، بهترین خدمات را می تواند برای شمایی که دائما در مسیر هستید، ارائه کند. این کارتخوان می تواند از اینترنت گوشی استفاده کنید، وزن بسیار سبکی دارد و همیشه به شما رسید الکترونیکی خواهد داد. در ادامه این مقاله از پادیاوپی همراه ما باشید تا شما را با دستگاه کارتخوان شخصی و مزایای آن آشنا کنیم.

کارتخوان شخصی برای چه کسانی مناسب است؟

دستگاه کارتخوان شخصی که با نام کارتخوان جیبی نیز شناخته می شود، اولین دستگاهی است که توسط سیستم الکترونیک پرداخت های کارتی در ایران تایید شده است. این دستگاه می تواند تمام خدماتی که یک پایانه فروشگاهی به شما ارائه می دهد را ارائه دهد. علاوه بر این، می توان با استفاده از آن، در آن واحد رسید های الکترونیکی دریافت کرد.

علاوه بر این، می توانید آن را به نرم افزار موبایل خود وصل کنید تا به راحتی از آن استفاده کنید. لازم به ذکر است که این دستگاه به راحتی می تواند به اینترنت موبایل متصل شده و در هر جای ایران به شما خدمات رسانی انجام دهد. معمولاً این کارتخوان ها در ابعاد بسیار کوچک ساخته می شوند تا بتوانید به راحتی آن را درون جیب قرار داده و حمل کنید.

مقایسه کارتخوان شخصی با سیار

شاید شما این کارتخوان را با کارتخوان های سیار اشتباه گرفته باشید؛ بهتر است یک مقایسه کوچک درباره این دو کارتخوان انجام دهیم تا بدانید این کارت خوان با کارتخوان های سیار فرق می کند:

  • در کارتخوان سیار شما نمی توانید رسید الکترونیکی دریافت کنید؛ اما در کارتخوان جیبی این امکان وجود دارد.
  • دستگاه کارتخوان کارتخوان سیار اندازه بزرگی دارد ولی کارتخوان جیبی حتی کوچکتر از موبایل شما است!
  • کارتخوان سیار پس از یک بار شارژ تراکنش های بسیاری را می تواند انجام دهد؛ اما کارتخوان جیبی نمی تواند این کار را به خوبی انجام دهد.
  • کارتخوان سیار نمی تواند به اینترنت گوشی شما متصل شود؛ اما کارتخوان جیبی به راحتی این امکان را فراهم می آورد.
  • هر دو دستگاه سیار و جیبی به فناوری های مختلف مثل NFC برای پرداخت های سریع مجهز هستند.

ویژگی های کارتخوان های جیبی نیز بسیار جالب اند؛ در ادامه می خواهیم این ویژگی ها و همچنین مراحل و نحوه کار با این دستگاه را به شما بگوییم.

ویژگی های مهم دستگاه کارتخوان جیبی یا شخصی چیست؟

دستگاه کارتخوان شخصی می تواند مانده حساب شما را اعلام کند. همچنین می تواند برای شما خرید انجام دهد، شارژ موبایل برای شما بگیرد، قبض های شما را پرداخت کند و به راحتی رسید الکترونیکی تمام این ها را در خود ذخیره کند. علاوه بر این، این دستگاه می تواند بدون نیاز به سپرده گذاری پول برای شما فعال شود. از جمله ویژگی های این دستگاه کارتخوان می توان به داشتن سخت افزار با کیفیت اشاره کرد که شما را از تعمیر دستگاه کارتخوان خود در آینده بی نیاز می کند.

علاوه بر این، خرید این دستگاه به حدی مقرون به صرفه است که شما در کمتر از چند هفته می توانید سودی بیشتر از هزینه خرید این کارتخوان را دریافت کنید.

نحوه استفاده از کارتخوان شخصی

نحوه استفاده از این کارتخوان نیز ساده بوده و به راحتی قابل فهم است. کافی است این مراحل را انجام دهید تا به سادگی با این دستگاه کار کنید:

  1. ابتدا باید دستگاه کارتخوان را با بلوتوث به موبایل خود متصل کنید.
  2. پس از وارد کردن مبلغ درون موبایل، کارت را درون دستگاه کارتخوان بکشید.
  3. رمز کارت مورد نظر را درون دستگاه وارد کنید.
  4. پس از خرید موفق، رسید پذیرنده و خریدار برای شما قابل دریافت خواهد بود.

با انجام این مراحل می توانید به راحتی خرید های موفق را پشت سر هم انجام داده و همه را با دریافت رسید الکترونیکی، برای خود مشخص کنید. برای خرید دستگاه کارتخوان جیبی یا شخصی می توانید به راحتی و طبق مراحل زیر عمل کنید:

  1. ابتدا مدل دستگاه مورد نظر را به سبد خرید اضافه کنید.
  2. سپس پس از ثبت نام در سایت می توانید خرید خود را نهایی کنید.
  3. پس از پرداخت مبلغ به صورت آنلاین و تکمیل اطلاعات شخصی، دستگاه کارتخوان شما به نام شما ثبت شده و پس از تایید ارسال خواهد شد.

خرید دستگاه کارتخوان شخصی از خدمات پرداخت پادیاو پی

در این مقاله بطور کامل تمام مطالب مربوط به خرید دستگاه کارتخوان شخصی و مزایای این دستگاه را گفتیم. گفتیم که این دستگاه با نام کارتخوان جیبی نیز شناخته می شود. علاوه بر این، تفاوت های کارتخوان های جیبی و سیار را بیان کردیم.

 برای خرید کارتخوان مورد نظر، باید ابتدا تعیین کنید که چه نیازی از دستگاه دارید؛ آیا می خواهید این دستگاه به اینترنت گوشی شما متصل شود ولی تراکنش های کمی انجام دهید، یا می خواهید این دستگاه به اینترنت شما متصل نشود ولی تراکنش های بیشتری با یکبار شارژ آن انجام دهید. برای هر یک از نیازهای شما، در پادیاوپی بهترین محصولات وجود دارند.

دستگاه کارتخوان شخصی چه ویژگی هایی دارد؟

دستگاه کارتخوان شخصی می تواند مانده حساب شما را اعلام کند. همچنین می تواند برای شما خرید انجام دهد، شارژ موبایل برای شما بگیرد، قبض های شما را پرداخت کند و به راحتی رسید الکترونیکی تمام این ها را در خود ذخیره کند. علاوه بر این، این دستگاه می تواند بدون نیاز به سپرده گذاری پول برای شما فعال شود.

نحوه استفاده از کارتخوان شخصی به چه صورت می باشد؟

ابتدا باید دستگاه کارتخوان را با بلوتوث به موبایل خود متصل کنید. پس از وارد کردن مبلغ درون موبایل، کارت را درون دستگاه کارتخوان بکشید. رمز کارت مورد نظر را درون دستگاه وارد کنید. پس از خرید موفق، رسید پذیرنده و خریدار برای شما قابل دریافت خواهد بود.

امتیاز شما به این مطلب

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: ۰ میانگین: ۰]

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با واحد فروش(تا ۸ شب)