درگاه پرداخت شخصی؛طعم واقعی راحتی…!

فهرست مطالب

درگاه پرداخت شخصی؛ طعم واقعی راحتی…!

برای درگاه پرداخت شخصی بهتر است با یک توضیح ساده شروع کرد؛ شما به عنوان صاحب یک کسب و کار همیشه اولویت شما چگونگی پرداخت است. برای تجربه ایی آسان شما میتوانید از درگاه پرداخت شخصی استفاده نمایید که در واقع این نوع پرداخت هم برای شما و هم برای مشتریان بسیار واجب و ضروری است. شما با کمک درگاه پرداخت شخصی میتوانید به کارهایتان سرعت ببخشید دیگر نیازی نیست با سختی فراوان پول هنگفتی را حمل نمایید.

درگاه پرداخت شخصی چیست؟

درباره درگاه پرداخت شخصی میتوانیم بگوییم؛ درگاه پرداخت متصل به تمامی بانک ها میباشد که شخص میتواند در هر زمینه از تجارت که مشغول کسب درآمد در آن میباشد با استفاده از این درگاه وجه خود را از طرف حساب های خود دریافت نماید. این درگاه همچنین امکان ارائه انواع خدمات از جمله خرید. اینترنتی، پرداخت قبوض، پرداخت اقساط و … را به مشتریان ارائه می‌دهد امروزه با پیشرفت تکنولوژی و فناوری این امکان برای ما فراهم میباشد تا از طریق اینترنت هم خرید هایمان را به صورت آنلاین انجام دهیم، برای انجام دادن این روند کار برای خرید آنلاین میتوانیم از درگاه پرداخت اینترنتی استفاده نماییم که در واقع این لینک به صورت اختصاصی برای شما خریداران گرامی در نظر گرفته شده است تا بتوانید، به جای اینکه شماره کارت یا شماره حساب خود را به دیگران بدهید میتوانید؛ این لینک اختصاصی را در اختیار دیگران قرار دهید تا به راحتی با کمک درگاه پرداخت شخصی؛ پرداخت آنلاین داشته باشید.

با نگاهی اجمالی به روند پیشرفت جامعه میتوانیم بفهمیم تعداد فروشگاه های اینترنتی روز به روز درحال افزایش است، و اینترنت امروزه نقش پر رنگی در زندگی مردم جامعه دارد، در واقع درگاه پرداخت اینترنتی همان جایگزین دستگاه کارتخوان در فضای مجازی میباشد.

چگونه درگاه پرداخت شخصی داشته باشیم؟

درگاه پرداخت اینترنتی در واقع پرداخت مجازی و پرداخت هزینه یک کالا به صورت مجازی و غیر حضوری است که از طریق آن دارندگان کلیه کارت‌های بانکی عضو شتاب می‌توانند با استفاده از مشخصات کارت بانکی خود شامل شماره کارت، رمز دوم، تاریخ انقضاء و کد اعتبار سنجی (CVV2) نسبت به خرید کالا یا خدمات از طریق درگاه‌ پرداخت اینترنتی اقدام نمایند. برای راهنمایی بیشتر برای خدمات درگاه پرداخت شخصی در واقع میتوان گفت: درگاه شخصی این امکان را به شما میدهد تا لینکی بسازید و آن را در اختیار دیگران برای پرداخت قرار دهید. و برای ساخت یک درگاه شخصی ابتدا باید یک حساب بانکی مشخص کنید و پرداخت‌هایی که دیگران به شما میپردازند با این حساب تسویه خواهد شد. شما با توجه به نیازتان می‌توانید مبلغ و توضیح هر پرداخت را وارد کنید یا اگر می‌خواهید پرداخت‌کننده آن‌ها را پر کند آن‌‌ها را خالی بگذارید.

برخی شرکت ها با بانک ها برای پرداخت الکترونیکی قرارداد دارند؛ که در واقع یکی از سریع ترین و مطمئن ترین راه دریافت درگاه پرداخت شخصی میباشد. این شرکت‌ها به صورت رسمی ارائه‌دهندگان این نوع درگاه هستند. با کمک شرکت طلوع تدبیر شما دوستان عزیز میتوانید درگاه پرداخت شخصی خودتان را با ارائه مدارک هویتی لازم ،اقدام به دریافت درگاه پرداخت نمایند.

میتوان گفت با استفاده از درگاه پرداخت شخصی، کسب ‌و کارها می‌توانند هزینه کالا یا خدماتی که ارائه می‌دهند را به صورت اینترنتی دریافت نمایند.که همانطور که در مطالب فوق گفته شد؛ در این روش دارندگان کلیه کارت‌های بانکی عضو شتاب می‌توانند با استفاده از مشخصات کارت بانکی خود شامل شماره کارت، رمز دوم، تاریخ انقضاء و کد اعتبار سنجی (CVV2) نسبت به خرید کالا یا خدمات از طریق این درگاه اقدام نمایند.

راه دیگری هم برای شرکت ها وجود دارد که درگاه پرداخت اینترنتی را ارائه میدهند. که در این روش، مشتری برای پرداخت هزینه خرید خود، ابتدا به درگاه پرداخت شرکت مورد نظر متصل گردد و هزینه را متقبل میشود و  مبلغ مورد نظر به حساب فروشنده واریز می‌گردد. گفتنی است؛ در این بین شرکت‌هایی هم هستند که درگاه پرداخت شخصی به نام فروشنده ارائه می‌دهند.

خدمات پرداخت آوانس پی؛ برای تمامی هم وطنان گرامی و عزیز ایرانی؛ خدمات پرداخت آسانی را در نظر گرفته است که میتواند در سرعت بخشیدن به کار ها راحتی را در کارهایمان خلاصه کنیم و سختی هارا برای همیشه کنار بگذاریم. همچنین شما می توانید در صورت نیاز به هرگونه راهنمایی با کارشناسان ما از طریق قسمت تماس با ما در ارتباط باشید.

امتیاز شما به این مطلب

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: ۰ میانگین: ۰]

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با واحد فروش(تا ۸ شب)