با درگاه پرداخت مستقیم؛ مستقیم وارد عمل شو…!

فهرست مطالب

در درگاه پرداخت مستقیم ،کاربر بعد از خرید محصول مورد نظر، به صورت مستقیم به بانک مربوطه وصل می گردد. یعنی ما به صورت مستقیم از بانک مربوطه درگاه پرداخت دریافت کرده ایم. مثل سایت های اینترنتی ای که بسیار در شبکه های مجازی دیده ایم، که به صورت مستقیم به درگاه بانک متصل می شود. درگاه پرداخت اینترنتی سیستمی است که امکان تراکنش های مالی، ازطریق اینترنت را فراهم می کند. شما دوستان گرامی اگر وبسایتتان دارای نماد الکترونیک است به راحتی میتوانید از این درگاه استفاده نمایید و همان طور از طریق تمامی کارت های بانکی عضو شتاب، که نیازی هم به هیچگونه کارمزدی ندارد، استفاده نمایید.

درگاه پرداخت مستقیم چیست؟!

در جواب باید گفت: در واقع یک نوع خدمات پرداخت الکترونیک است که با اتصال به بانک از طریق اینترنت به صورت مستقیم تراکنش ها را با سرعت بالا انجام میدهد. باید ابتدا به این نکته اشاره کنیم که وقتی میخواهیم هزینه ی محصولی را به صورت اینترنتی پرداخت کنیم باید میتوانیم از خدمات پرداخت الکترونیک استفاده نماییم.

پرداخت اینترنتی یعنی پرداخت پول به صورت اینترنتی در قبال دریافت کالای مورد نظر و یا خدمات مربوطه را پرداخت اینترنتی می گویند. یعنی بدون مراجعه به بانک یا فروشگاه با استفاده از شماره کارت بانکی و رمز دوم کارت انجام می شود. درگاه پرداخت الکترونیک برای ما،امکان وجوه تراکنش های موفق انجام شده را به صورت ریز سرجمع فراهم میکند، همچنین  امکان ارائه سرویس استعلام لحظه ای تراکنش ها را میدهد، و همچنین امکان  دریافت گزارش های متنوع مالی را فراهم میکند. و به صورت همزمان مبلغ خرید را به حساب های متعدد واریز مینماید و همچنین به پذیرنده ارائه خدمات آنلاین پشتیبانی فنی را میدهد.

و در نتیجه امکان پرداخت آنلاین ارائه اطلاعات مربوط به تراکنش های صورت پذیرفته از طریق وب سرویس را میدهد.

باید برای دریافت درگاه پرداخت مستقیم به این نکات زیر توجه کنیم:

  • میتوانید کد رهگیریتان را بعد از ثبت نام بر روی سایت شرکت ها دریافت نمایید
  • بعد از مراحل ثبت نام،توسط کارشناسان شرکت، فرم ثبت نام نهایی برای شما از طریق ایمیل ارسال میگردد.
  • تکمیل و ارسال فرم نهایی به همراه مدرک مورد نیاز به آدرس ایمیل دریافتی ارسال میشود.
  • نتیجه آن پس از بررسی مدارک و فرم های ارسالی  به شما دوستان عزیز اعلام میگردد.

 

درگاه پرداخت آنلاین - پادیاو پی

چرا درگاه پرداخت مستقیم می گیریم؟

شما عزیزان میتوانید،از درگاه پرداخت استفاده نمایید، زیرا در کمتر از چند دقیقه برای شما فعالسازی خواهد شد شما از طریق درگاه پرداخت مستقیم بدون هیج معطلی میتوانید تراکنش ها را انجام دهید. درگاه پرداخت مستقیم برای سایت هایی که تراکنش مالی متوسط و بالا دارد مورد استفاده میباشد و به راحتی میتواند سرعت بیشتری به خرید و فروش کالا ی مورد نظر بدهند، شما برای درگاه پرداخت الکترونیک به صورت حضوری به بانک مراجعه میکنید و اطلاعات شخصی و اطلاعات فروشگاه اینترنتی را در اختیار بانک قرار میدهید تا بتوانید درگاه پرداخت اینترنتی را دریافت نمایید. و البته فراموش نشود که حتما به نماد اعتماد الکترونیک هم توجه کنید و آن را داشته باشید که یکی از الزامات دریافت درگاه پرداخت الکترونیک است.

مزایا درگاه پرداخت مستقیم

از ویژگی های خوب درگاه پرداخت مستقیم؛ متصل شدن آن بدون هیچ مشکلی و ،سرعت بارگذاری بالا برای سرعت دادن به کار ها و همچنین، سازگاری با تمامی صفحات نمایش لوازم الکترونیکی مثل رایانه یا موبایل و مهم ترین ویژگی سرعت بالای انجام تراکنش ها میباشد. ناگفته نماند؛ امنیت بالا، امکان اصلاح  اشتباهات در راحت ترین موقعیت لازم و سریع ترین شرایط موجود. درگاه پرداخت الکترونیکی چند سالی است جهت اعمال نظارت‌ها و جلوگیری از تقلب و سوءاستفاده فعالیت می‌کنند، که یکی از گزینه های پرداخت آسان از طریق شرکت طلوع تدبیر با برند تجاری خدمات پرداخت پادیاو پی برای شما هم وطنان گرامی امکاناتی را فراهم آورده است. که میتوانید از آن ها برخوردار بشوید.

محدودیت درگاه پرداخت مستقیم

برای داشتن درگاه پرداخت با یکسری محدودیت هایی مواجه هستیم؛ باید نماد الکترونیک داشته باشید،که برای داشتن نماد الکترونیک هم باید تقریبا ۳ ماه برای آن وقت بگذارید و همچنین اطلاعات و مجوز حقیقی و حقوقی خودتان را در اختیار بانک بگذارید تا بتوانید یک درگاه پرداخت الکترونیکی مستقیم دریافت نمایید.

امتیاز شما به این مطلب

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: ۰ میانگین: ۰]

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با واحد فروش(تا ۸ شب)