سود پیوسته با کارتخوان بی سیم

فهرست مطالب

سود پیوسته با کارتخوان بی سیم

زمانی نه چندان دور برای داشتن یک ارتباط ساده تلفنی باید به مکان و محلی مشخص می رفتیم و در زمانی محدود از آن استفاده می کردیم. این محدودیت های زمانی و مکانی اغلب به خاطر این موضوع بود که تلفن یک وسیله ثابت و مقید به اتصال به صورت سیمی به شبکه مخابرات بود. هنوز هم این تلفن ها حضور دارند اما با اختراع و استفاده روز افزون از تلفن های بی سیم یا همان موبایل ها، کم کمرنگ استفاده از تلفن ثابت کم رنگ تر شده است و دیگر بجز موارد ضروری یا دفتری، تلفن ثابت در خانه های ما جنبه نمایشی به خود گرفته است. این اتفاقی است که بی سیم شدن تلفن رقم زد. به طور کلی با این مثال می توان درک کرد که انسان علاقه ای به یک جا نشینی ندارد و نمی تواند خود را محدود به مکان و زمان خاصی کند. همین علاقه ذاتی است که انسان را رو به جلو برده و باعث پیشرفت شده است. بنابراین نه تنها در قبال چیزهایی مانند کارتخوان بی سیم مقاومت نمی کند، بلکه از آن استقبال هم می کند.

اما اگر بخواهیم از جنبه اقتصادی به کارتخوان بی سیم نگاه کنیم، در واقع باید به سبک زندگی انسان های امروزی توجه کرد. زیرا اقتصاد ساخته زندگی انسانی است. سبک زندگی امروزه انسان ها در یک کلمه خلاصه شده است: جابه جایی. از وقتی که بیدار می شویم در حال رفتن هستیم و عمدتاً برای رسیدن به مقصد، مسیر طولانی را سپری می کنیم. از این رو می توان گفت که انسان امروزی سکنی کمتری دارد و اگر کسب و کاری می خواهد سود مناسبی داشته باشد مجبور است که با این سرعت حرکت کند و خود را به پای مشتری برساند. این جاست که کارتخوان بی سیم اهمیت پیدا می کند.

دستگاه کارتخوان سیار - پادیاو پی

اهمیت به مشتری با کارتخوان بی سیم

بنابراین عملاً کارتخوان بی سیم باعث می شود که در حال حرکت و نقل و انتقالاتی که بیان شد اقتصاد جریان داشته باشد و طی آمارهای باورنکردنی مشخص می شود که سود اقتصاد کلان از این بازی بیش از آن چیزی است که می توان تصور کرد.

اما فارغ از مسئله سود، کارتخوان بی سیم به نوعی یک احترام به مشتری محسوب می شود. وقتی یک دستگاه کارتخوان به علت اتصال به سیم به دور از دسترس مشتری قرار می گیرد، ناخودآگاه حس بی اعتمادی و ترس در دل مشتری ایجاد می شود. به خصوص این که اخبار و روزنامه ها روز به روز بیشتر به این تبلیغ منفی دامن می زنند. بنابراین عملا کارتخوان بی سیم وقتی روی به روی مشتری قرار می گیرد و مشتری این اجازه را دارد که خود کارت را بکشد و رمز را که یک اطلاعات شخصی است وارد کند در واقع احترام به مشتری گذاشته شده است و این احترام در ضمیر ناخودآگاه وی ثبت و ضبط می شود که رفته رفته باعث حفظ مشتری های بیشتر و کسب سود بیشتر می شود.

از این روست که شرکت پادیاو پی با توجه به نیاز روزافزون اقتصاد کشور و کمک به بهتر شدن روابط خرید و فروش اقدام به ارائه کارتخوان بیسیم کرده است. این کارتخوان ها به واسطه سیم کارت های معمولی قابل استفاده می باشند و شما به راحتی می توانید تنها با چند ساعت شارژ زدن در روز، از آن استفاده کنید. بجز تمام این مزایایی که گفته شده یادتان باشد گاهی برخی از اتفاقات نشان می دهد که شما به روزتر از بقیه هستید و توانایی تغییر کردن را دارد. این اتفاق برای مشتری خوشایند است و باعث می شود که نسبت به شما حس خوبی داشته باشد. خدمات پرداخت پادیاو پی دوست دارد در ایجاد این حس خوب به شما کمک کند، البته اگر خودتان بخواهید.

امتیاز شما به این مطلب

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: ۰ میانگین: ۰]

2 دیدگاه دربارهٔ «سود پیوسته با کارتخوان بی سیم»

  1. سلام خسته نباشید ببخشید شرایط دریافت نمایندگی محصولات شما یا همکاری در فروش چطوری هست برای استان کهگیلویه و بویراحمد شهرستان بهمیی شهر لیکک با ۸ سال سابقه کار و بازاریابی و ویزیتوری و دفتر کار چطوری هست
    سایت خیلی عالی دارین واقعا عالیه انشاالله که همیشه سرحال و خوشحال و خوشبخت باشین

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با واحد فروش(تا ۸ شب)