عیب یابی دستگاه کارتخوان

فهرست مطالب

دستگاه کارتخوان به دلایل مختلفی ممکن است قطعات آن دچار ایراد شده و از حالت عادی خارج شود. این موضوع می تواند مشکل ساز شده و باعث وقفه در معاملات شما یا … شود. به همین علت سرعت و کیفیت پشتیبانی دستگاه پوز اهمیت بالایی دارد. در ادامه برخی از مشکلات رایج دستگاه های کارتخوان و راه حل آن ها را بررسی می کنیم.

روشن نشدن کارتخوان

زمانی که دستگاه کارتخوان روشن نمی شود ابتدا اتصالات برقی دستگاه شامل آداپتور، کابل ها، باطری، پریز برق و سوکت محل اتصال آداپتور به کارتخوان را بررسی کنید. در عموم دستگاه های کارتخوان دکمه سبز برای روشن کردن و دکمه قرمز برای خامش کردن دستگاه قرار داده شده است. در برخی از دستگاه ها نیز یک دکمه قرمز قرار دارد که برای خاموش و روشن کردن دستگاه استفاده می شود که نیاز است آن را چند ثانیه (معمولا ۱۰ ثانیه) ممتد نگه دارید.
اگر دستگاه پوز سیار شما زمان اتصال به برق روشن می ماند و با قطع برق خاموش می شود احتمالا باطری دستگاه دیگر قابل استفاده نمی باشد. برای اطمینان دستگاه را ده ساعت داخل شارژ قرار دهید و پس از آن اگر همین اتفاق تکرار شد برای خرید باطری دستگاه کارتخوان جدید اقدام کنید.

تعمیر دستگاه پوز

ناموفق بودن تمام تراکنش ها

اگر تراکنش های شما ناموفق است، جهت عیب یابی دستگاه کارتخوان خود از ارور دستگاه عکس بگیرید تا به کارشناس مربوطه نشان دهید. برای رفع این مشکل حتما کاغذ دستگاه را چک کرده و مدتی صبر کنید. در بسیاری از موارد این مشکل از اینترنت، شرکت سرویس دهنده یا بانک می باشد.

عدم اتصال کارتخوان به اینترنت

برای اطمینان از اتصال دستگاه به شبکه اقدامات زیر را انجام دهید:

  • وضعیت آنتن را روی نمایشگر بررسی کنید.
  • از وضعیت گیری مناسب و اتصال به اینترنت سیم کارت مورد استفاده در دستگاه، اطمینان حاصل کنید.
  • با پشتیبانی شرکت پرداخت خود تماس بگیرید. شماره مربوطه زیر رسید های دستگاه شما چاپ شده است.

جهت عیب یابی و تعمیر دستگاه کارتخوان می توانید با کارشناسان پادیاو پی تماس بگیرید تا در کوتاه ترین زمان اقدامات لازم برای رفع مشکل شما انجام شود

بعد از روشن شدن پیام خطا نمایش می دهد

  • از خطای دستگاه پوز عکس بگیرید.
  • ممکن است باطری کارتخوان نیاز به تعویض داشته باشد.
  • در این حالت ممکن است دستگاه اصطلاحا تمپر شده باشد که برای رفع آن می توانید با مرکز تعمیرات دستگاه کارتخوان پادیاو پی تماس بگیرید.

امتیاز شما به این مطلب

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۴ رای
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: ۰ میانگین: ۰]

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با واحد فروش(تا ۸ شب)