مزیت دستگاه کارتخوان لمسی نسبت به سایر دستگاه های پوز

فهرست مطالب

همانطور که میدانید دستگاه کارتخوان دستگاهی  است که با آن در گذشته فقط پرداخت انجام می شده است اما اکنون به صورت یک پایانه فروشگاهی است که امکانات زیادی دارد. این دستگاه ها در ابتدای ظهور به صورت ساده و ابتدایی بوده اند اما با پیشرفت فن آوری آن ها نیز خود را همگام با روند پیشرفت فن آوری کرده اند.

انواع دستگاه کارتخوان

دستگاه های کارتخوان انواع مختلف دارند مثل کامپیوتری، تلفنی، وای فای و غیره که همه آن ها در دو دسته کلی سیار و ثابت تقسیم بندی می شوند.

مزیت دستگاه کارتخوان لمسی

دستگاه های کارتخوان لمسی

پایانه فروش یا همان دستگاه های کارتخوان در دنیای امروز بسیار کاربرد دارند . این دستگاه ها انواع مختلف دارند . درواقع دستگاه های کارتخوان لمسی نسل جدیدی از پایانه های فروشگاهی هستند که به سیستم عامل اندروید مجهز هستند و همچنین کارایی چندین دستگاه از جمله کارتخوان، چاپگر، دوربین و بارکد خوان همه در یک دستگاه جمع شده اند و در واقع یک دستگاه  با چند کارایی است.

دستگاه های کارتخوان لمسی را  می توان همانند یک گوشی موبایل اندرویدی و یا یک تبلت دانست که با تکنولوژی کارتخوان در هم آمیخته شده است و تقریبا هر کاری که با گوشی اندرویدی می توان انجام داد برای دستگاه کارتخوان لمسی نیز فراهم است و حتی به سادگی کار کردن با دستگاه های موبایل نیز هستند.

مزیت دستگاه کارتخوان لمسی

تکنولوژی لمسی برای دستگاه کارتخوان یکی از پیشرفته ترین سخت افزارهای حوزه پرداخت است که به طور مختص برای دستگاه های پوز (کارتخوان) سیار است. صفحه نمایشگر رنگی دارند که بسیار چشم نواز تر از مدل های دیگر است و همینطور کاربری مطلوب تری  نسبت به دستگاه های کارتخوان دیگر نیز دارند. مثل  دیگر دستگاه های کارتخوان سیار، سبک بوده و حمل راحتی دارد  و میتوان از آن در هر نقطه ای از کشور استفاده کرد.

فن آوری دستگاه کارتخوان لمسی علاوه بر زیبایی ظاهری که به دستگاه داده ، کارآیی  دستگاه را  نیز افزایش داده  و میزان سرعت انجام تراکنش ها را بالا برده است و حتی می شود گفت سرعت انجام عملیات رت بسبتر بالا برده است.

امروزه که با پیشرفت تکنولوژی گوشی های موبایل فاقد صفحه کلید سخت افزاری شده اند و  به صورت هوشمند رواج پیدا کرده اند و کار کردن بدون کلید و به صورت لمسی بر روی صفحه های نمایش بین مردم رواج پیدا کرده و به صورت عادت شده است ، بکارگیری این تکنولوژی در دستگاه های کارتخوان بسیار ایده جذاب و خوبی بوده است و تحولی همه پسند بوده و همچنین به دلیل سادگی و سهولت کار با آن  به سرعت رواج پیدا کرده است و افراد و مشاغل زیادی که از دستگاه کارت خوان استفاده می کنند این دستگاه را تهیه و مورد مصرف قرار داده اند.

مزایای دستگاه کارت خوان لمسی

یکی از ویژگی های بسیار مهم که به آن اشاره کردیم کاربرد ساده  و تجربه کاربری مطلوب این نوع دستگاه کارتخوان است. 

کار با صفحه لمسی بسیار آسان تر از صفحه کلید سخت افزاری دستگاه های کارتخوان  است. طبق تحقیقات انجام شده  مدت زمان آموزش استفاده از ابزارهای دارای صفحات لمسی نسبت به همان ابزار با صفحه کلید  سخت افزاری کمتر بوده و سرعت یادگیری بیشتری دارد. یعنی یادگرفتن آن آسانتر است و همچنین کار با صفحات لمسی بسیار سریعتر از صفحه کلید است. دستگاه کارتخوان لمسی تقریبا ۲۰ درصد سرعت عمل را نسبت به دستگاه کارتخوان با صفحه کلید  بالاتر برده است.

در واقع در کارتخوان های لمسی هر آنچه که باید انجام دهید بصورت بصری در صفحه نمایش هویدا است و مغز با دیدن با سرعت بیشتری تجزیه و تحلیل انجام می دهد و تصمیم گیری کند. برای همین کاربر آن با سرعت بیشتری می تواند جوابگوی متقاصیان باشد.

در فروشگاههای بزرگ یا مراکزی که خدمات به مراجعه کنندگان ارائه می کنند و پر تردد و دارای صف های زیاد هستند، این دستگاه ها می توانند خیلی کمک کننده باشند  و  انجام عملیات پرداخت با وجود این نوع دستگاه های کارتخوان سرعت بیشتری داشته باشد. این موضوع  همچنین باعث رضایت مشتریان شده و  تاثیر بسزایی در کسب و کارتان در دراز مدت خواهد داشت . ضمن اینکه کاربر این دستگاه خستگی کمتری را متحمل خواهد شد و در نتیجه کارآیی بیشتری خواهد داشت.

دیگر مزایای استفاده از کارتخوان لمسی

دیگر از مزیت های دستگاه های کارتخوان لمسی به روز بودن آن ها است. استفاده از این تکنولوژی علاوه بر اینکه از لحاظ عملیاتی تغییرات مثبتی ایجاد کرده از لحاظ برندینگ هم به مشتریان این اطمینان را می دهد که طرف حساب مشتریان فردی است که کسب و کار خود را با پیشرفت  تکنولوژی ارتقا داده و به روز است و این امر باعث می شود مشتری احساس امنیت و آرامش و حس اطمینان داشته باشد. و همچنین بداند خدمات دهنده به فکر مشتریان خود نیز هست.

در کل مزایای زیادی برای دستگاه کارتخوان  لمسی می توان شمرد اما تا کنون معایبی از آن یاد نشده است.  همانگونه که همه از کارایی سیستم های لمسی راضی هستند از این دستگاه های کارتخوان لمسی نیز راضی بوده و شاید فقط بتوان عیب آن را در این دانست که با دیتگاه های لمسی در صورت خیس بودن و یا حاوی پوشش بودن دست نمیتوان فعالیتی نمود.

اما مزایای آن را به صورت خلاصه برای شما تیتر می کنیم تا یادآوری آنچه که تا کنون گفته ایم باشد.

مزیت دستگاه کارتخوان لمسی :

  • آموزش آسان و راحت کار با آن
  • کاهش زمان انتظار برای خرید
  • افزایش رضایتمندی متشریان و متقاضیان
  • افزایش بهره وری
  • بهبود تجربه کاری
  • افزایش کاربری های دستگاه

و برخی مزایای دیگر  که  تمام این مزایا کار کردن با این نوع دستگاه کارتخوان را لذت بخش می کند.

مزایای دستگاه کارتخوان لمسی برای استفاده در مراکز خرید

احتمالا از دید مردم قیمت کارتخوان لمسی برای استفاده در فروشگاه ها قیمت بالایی داشته باشد، اما استفاده از آن به مخصوصا برای مرکز خریدهای بزرگ با ویژگی های زیادی همراه است. افزایش سرعت پردازش اطلاعات باعث کم شدن زمان می‌شود و همچنین تا حد زیادی اشتباهات را کاهش می‌دهد. همچنین می‌شود از انواع اطلاعات ذخیره شده در آن برای ارائه‌ی گزارش‌های مختلف بهره گرفت.

با استفاده از کارتخوان لمسی همه کارهایتان را باهم انجام دهید

از نگاه کسانی که توانستند دستگاه کارتخوان لمسی را خریداری کنند، با خود داشتن کارتخوان لمسی در ورودی مترو می تواند به راحتی عبور از آن و پرداخت هزینه کمک کند و همچنین آپشن ضبط مکالمه نیز دارد. درمحل های کاری که با کمبود فضا روبه رو هستند نیاز نیست که صندوق فروشگاهی و پرینتر جداگانه داشته باشید، زیرا دستگاه کارتخوان لمسی هم فاکتور و هم تراکنش خرید را چاپ می کند در اختیار شما میگذارد.

دستگاه ویژگی هایی مانند نصب انواع اپلیکیشن ها دریافت سفارش از خریدار را خیلی آسان کرده است و با مراجعه به میز خریدار و پرداخت کردن هزینه سبب صرفه جویی زمان می شود. با توجه به قیمت بالای صندوق فروشگاهی این دستگاه کارکرد خیلی عالی دارد و سرعت کار را بالا می برد.

فرا گیری لمسی شدن صفحات نمایش

در همه ی این سال‌ها کمپانی های زیادی در دنیا از خودروسازی و هواپیمایی گرفته تا صنعت بازی و سرگرمی با کمک دانشگاه‌های بزرگ دنیا تلاش کردند این فن آوری را گسترش دهند و محصولات زیادی تولید کردند اما هیچ‌یک نتوانست باعث فراگیر شدن این فن آوری شود؛ تا اینکه در سال ۲۰۰۴ نینتِندو با ارائه این فن آوریدر نسل جدید کنسول بازی‌های کامپیوتری خود توانست نگاه ها را به آن جلب کند که البته در آن زمان هم هنوز مشکلاتی پیش روی این فن آوری بود. ولی بعد از آن با استفاده از فن اوری صفحه‌نمایش لمسی در تلفن‌های همراه هوشمند، تمام مردم جهان با این فن آوری آشنا شدند و صنایع مختلف نیز به سمت اسفاده از آن روی آوردند.

دلیل استفاده از صفحه لمسی؟

به دلیل دنبال روی از این قوانین ساده، یعنی همراه شدن با شرایط پیشرفت فن آوری در جهان موجب شده است که صنعت پرداخت هم نیازمند صفحه نمایش لمسی شوند. دستگاه‌ کارتخوان لمسی را می‌توان یکی از به روز ترین سخت‌افزارهای با موضوع پرداخت دانست که به مشاغل کمک شایانی می‌کند تا تجربه کاربری آسان تر و بهتری در انجام تراکنش‌ها داشته باشند.

پادیاوپی یکی از مراکز معتبر فروش و تعمیر دستگاه های کارتخوان است. در این مرکز شما می توانید دستگاه های کارتخوان لمسی را با اطمینان خاطر خرید کنید.

امتیاز شما به این مطلب

میانگین امتیازات ۴ از ۵
از مجموع ۴ رای
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: ۱ میانگین: ۱]

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با واحد فروش(تا ۸ شب)