ویژگی دستگاه کارتخوان اندرویدی

فهرست مطالب

دستگاه کارتخوان اندرویدی در واقع نسل جدیدی از کارتخوان‌ ها است که با داشتن قابلیت‌ های فراوان و جدید، تحولی در دنیای تکنولوژی ایجاد کرده است. اکنون با استفاده از این دستگاه‌ های کارتخوان می‌ توانید در انجام تراکنش‌ ها سرعت بیشتری داشته باشید و در زمان و هزینه خود صرفه جویی کنید. دقت داشته باشید که کارت خوان اندرویدی نسبت به سایر کارتخوان‌‌‌‌ ها پیشرفته‌ تر و سریع‌ تر است و در دسته کارتخوان‌ های سیار قرار می‌ گیرد. به همین دلیل بدون وابستگی به خطوط  و سیم کشی می‌ توانید آن را جا به جا کنید. در ادامه به قابلیت‌ ها، کاربردهای و مشخصات دستگاه کارت خوان اندرویدی اشاره خواهیم داشت. در کنار این موضوع سوالی که وجود دارد این است که آیا دستگاه کارتخوان ثابت هنوز کاربرد دارد؟

قابلیت‌ های دستگاه کارت خوان اندرویدی

کارت خوان‌ های هوشمند اندرویدی که دسته ای از کارتخوان های سیار هستند در واقع همه قابلیت های دستگاه‌ های اندرویدی مثل: موبایل یا تبلت را دارد. این دستگاه‌ ها به نوعی موبایل یا تبلتی است که به لوازم یک کارت خوان پیشرفته مثل: دوربین، چاپگر، اسکنر ۲ بعدی، وای فای، بلوتوث، GPRS، RFID، بارکد خوان و کارت حافظه مجهز است که این قابلیت ها موارد استفاده کارتخوان اندرویدی را بسیار بیشتر می کند.

به همین دلیل این دستگاه را با عنوان یک سخت افزار All in one می‌ شناسند. از قابلیت‌ های مهم کارت خوان لمسی یا اندرویدی می‌ توان به سرعت واکنش بالا اشاره داشت. به همین دلیل این دستگاه‌ های کارت خوان می‌ تواند برای شرکت‌‌ های پخش ، رستوران‌ ها ، شرکت‌ های حمل و نقل ، فروشگاه‌ ها ، مراکز خرید و … گزینه ایده آلی باشد؛ چرا که با قابلیت‌ های متنوع خود، موجب دور شدن از روش‌ های سنتی شده و با قابلیت استفاده ترکیبی از چند دستگاه (Signaturepad+Mobile POS +Tablet)، باعث افزایش سرعت در انجام کار و تراکنش‌ ها، کاهش هزینه‌ ها، دقت در انجام عملیات‌ ها، جلوگیری از سوء استفاده‌های مالی و … شود .

۱۰ مزیت استفاده از دستگاه کارتخوان اندرویدی

 کارت خوان موبایلی یا اندرویدی دارای کاربردهای فراوانی در حسابداری رستوران، حسابداری کافی شاپ‌ها، حسابداری مجتمع‌ های تجاری و … دارد. این موضوع به دلیل ویژگی‌ های خاص این دستگاه است. از مهم‌ ترین ویژگی‌ های کارت خوان اندرویدی می‌ توان به موارد زیر اشاره داشت:

  • راحتی و سرعت بالا به دلیل لمسی بودن کارتخوان
  • چاپ مانده حساب شخص در انتهای فاکتور
  • انجام امور حسابداری
  • قابلیت حمل آسان
  • ثبت سریع سفارشات
  • اخذ گزارش لحظه‌ ای به صورت دقیق
  • سرعت بالا در انجام تراکنش‌ ها
  • قابلیت ذخیره سازی به وسیله باتری‌ های قابل شارژ
  • قابلیت نصب نرم افزار اندروید به روی دستگاه
  • گرفتن گزارش لحظه‌ ای به صورت دقیق

خصوصیات دستگاه کارتخوان اندرویدی

جدا از این موضوع که آیا استفاده از دستگاه کارتخوان شامل مالیات می باشد یا خیر دستگاه‌ های کارت خوان از نظر مشخصات با یکدیگر تفاوت‌ هایی دارند. برای انتخاب گزینه مناسب بهتر است با مشخصات سخت افزاری و نرم افزاری آنها آشنا شوید و دستگاه کارتخوان متناسب با نیاز خود از بین آنها انتخاب کنید. در ادامه به خصوصیات دستگاه کارت خوان اندرویدی اشاره خواهیم داشت:

●     ابعاد دستگاه

دستگاه‌ های کارت خوان اندرویدی از نظر اندازه یکسان نیستند.

●     وزن دستگاه

وزن دستگاه‌ های کارت خوان اندرویدی بین ۴۰۰ تا ۶۰۰ گرم است.

●     صفحه نمایش

رزولوشن صفحه نمایش دستگاه کارتخوان اندرویدی HD 1280*720 و اندازه صفحه نمایش ۵.۵ اینچ است.

●     پردازنده مرکزی

پردازنده دستگاه کارتخوان اندرویدی چهار هسته‌‌‌ ای است.

●     دوربین

دوربین‌ های کارتخوان اندرویدی پشت هر دستگاه با کیفیت‌ های گوناگونی طراحی می‌ شوند.

●     شبکه ارتباطی

دستگاه‌ های کارت خوان اندرویدی از نظر اتصال به شبکه اینترنت متفاوت می‌‌‌‌‌ باشند.

●     باتری

ظرفیت باتری دستگاه‌ های کارت خوان اندرویدی با یکدیگر متفاوت می‌ باشند.

●     حافظه خارجی

در کارت خوان‌ های اندرویدی امکان استفاده از مموری‌های ۳۲ گیگابایتی Microsd وجود دارد.

●     تعداد سیم کارت

همه دستگاه‌ های کارت خوان از یک سیم کارت پشتیبانی می‌ کنند.

●     لوکیشن

دستگاه‌ های کارت خوان اندرویدی از نظر ویژگی لوکیشن و مکان یاب یکسان هستند.

●     پورت خروجی

پورت‌ های خروجی کارتخوان اندرویدی شامل Micro USB & OTG و ۶ *POGO pin می‌ شود که تفاوت آنها فقط در ۶*POGO pin   است.

●     پرینتر

پرینتر یکی از مواردی است که برای چاپ فاکتور یا همان رسید باید به آن توجه داشته باشید. دقت داشته باشید که پرینتر دستگاه کارتخوان اندرویدی در طول و عرض و سرعت چاپ داده‌ها متفاوت می‌ باشند.

فروش دستگاه کارتخوان اندرویدی در پادیاوپی

برای خرید دستگاه کارتخوان با بررسی خصوصیات و ویژگی های کارتخوان اندرویدی و کاربردهای آن می توانید دستگاه کارتخوان متناسب با نیاز خود را تهیه نمایید. برای دریافت مشاوره و راهنمایی بیشتر در این زمینه می توانید با کارشناسان پادیاوپی در ارتباط باشید.

از مهم ترین ویژگی های دستگاه های کارتخوان اندرویدی چیست؟

دستگاه های کارتخوان اندرویدی معمولا با نام all in one مرسوم هستند. به همین خاطر همه ی قابلیت ها در این دستگاه وجود دارد. از جمله مهم ترین قابلیت های دستگاه های کارتخوان فارسی می توان به سرعت بالا و باتری با قابلیت بالا اشاره کرد.

تفاوت انواع دستگاه های کارتخوان اندرویدی در چیست؟

انواع دستگاه کارتخوان اندرویدی در پردازنده، مکان یاب، طراحی، پورت خروجی، حافظه، باتری و … بسته به تکنولوژی ساختشان می توانند با هم متفاوت باشند.

امتیاز شما به این مطلب

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۲ رای
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: ۱ میانگین: ۱]

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با واحد فروش(تا ۸ شب)