آموزش تست سلامت کارتخوان پکس اس۹۱۰ – pax s910

فهرست مطالب

آیا شما نیز به دنبال خرید و استفاده از کارتخوان پکس اس۹۱۰ – pax s910 هستید؟ آیا می دانید که بروزترین و آخرین قیمت کارتخوان pax s910 چقدر می باشد؟ شما می توانید مطالب پیش روی خود را تا آخر دنبال کرده و از این طریق اطلاعات بسیار جالبی را در خصوص این مدل از کارت خوان ها به دست آورید.

پرفروشترین دستگاه کارتخوان سیار

امروزه شرکت های بسیار زیادی در زمینه طراحی و ساخت بهترین و باکیفیت ترین انواع کارت خوان ها فعالیت می کنند که بی شک یکی از بهترین آنها می توان به شرکت پکس اشاره کرد. کارت‌خوان سیار پکس اس ۹۱۰ یکی از محبوب ترین و پرفروشترین ترین انواع کارت خوان های موجود در بازار می باشد که توانسته است در لیست یکی از بهترین برندهای دنیا واقع شده و با داشتن قابلیت های و توانایی های بسیار بی نظیر خود، توجه بسیاری از خریداران را به سوی خود جذب کند. شما نیز قبل از خرید و استفاده از این مدل دستگاه پوز، می توانید به راحتی یک سری اطلاعاتی را در خصوص مشخصات کارتخوان پکس اس۹۱۰ – pax s910 به دست آورده و از این طریق اقدام به خرید و استفاده از این محصول داشته باشید.

قابلیت اتصال دستگاه کارتخوان s910  به حساب بانکی

یکی از شگفت انگیزترین قابلیت های استفاده از این محصول، قابلیت اتصال همزمان به ۱۰ حساب بانکی می باشد. به طوری که شما می توانید به راحتی نهایت بهره مندی و استفاده از این محصول را برای خود به ارمغان آورید. در ادامه مقاله نیز سعی بر آن داریم تا در مورد راهنمای خرید و برخی از مهمترین و مزیت های استفاده از دستگاه کارتخوان سیار پکس اس ۹۱۰ بیشتر صحبت کنیم. با ما همراه باشید.
 

کاربرد دستگاه کارتخوان pax s910

کارتخوان پکس اس۹۱۰ – pax s910 همانطور که در قسمت های قبلی نیز به آن اشاره شد، از بهترین و باکیفیت ترین دستگاه های مورد استفاده می باشد که امروزه بسیاری از افراد به دنبال خرید و استفاده از آن هستند. شما نیز می توانید به راحتی این دستگاه ها را در مناطق مختلف از شهر مورد استفاده قرار دهید چرا که از قدرت آنت دهی و سرعت بالایی برخوردار است. بالا بودن کاربرد کارت‌خوان سیار پکس اس ۹۱۰، سبب شده است تا امروزه بسیاری از مردم و صاحبان کسب و کارها، خرید آن را در اولویت های خود قرار دهند. شما هم این فرصت طلایی و باشکوه را از دست ندهید و همین حالا بر روی این محصول کلیک کرده و از این طریق آن را در سبد خریدتان اضافه نمایید تا بتوانید با دنیای جدیدی از تکنولوژی از نزدیک آشنا شوید و نهایت بهره مندی را نیز از این محصول داشته باشید.

دستگاه کارتخوان سیار pax s910

مزایای دستگاه کارتخوان سیار pax s910

از مهمترین و اصلی ترین آیتم هایی که سبب شده است تا امروزه بسیاری از مردم به دنبال خرید دستگاه کارت‌خوان سیار پکس اس ۹۱۰ باشند، مزیت ها و فواید استفاده از این محصول می باشد. از مهمترین و بارزترین مزیت های استفاده از کارتخوان پکس اس۹۱۰ – pax s910 می توان به مواردی از جمله زیر اشاره کرد:
– ابعاد و اندازه این مدل از دستگاه های پوز بسیار کوچک بوده و شما می توانید به راحتی آن را حتی در جیب خود نیز حمل کنید.
– پرینتر این مدل از دستگاه های پوز نیز بسیار سریع است
– میزان مصرف انرژی این دستگاه بسیار کم بوده و در نتیجه مدت زمان بیشتری را روشن باقی می ماند
– قیمت بسیار مناسب و ارزانی را دارد.
– نوع صفحه نمایشگر ال ای دی بوده و از وضوح بسیار بی نظیری برخوردار می باشد.
– حافظه رم این دستگاه در حدود ۶۴ گیگابایت بوده است.

اکنون شما نیز می توانید با توجه به ویژگی ها و مزیت هایی که در فوق به آن اشاره شد، یکی از بهترین و مناسب ترین این محصولات را تهیه و آن را با خیال راحت مورد استفاده قرار دهید. البته می توانید قبل از ثبت نهایی کاتالوگ کارت‌خوان سیار پکس اس ۹۱۰ را نیز با دقت مورد مطالعه قرار دهید و از این طریق تصمیم بسیار مناسبی را برای خرید اخذ کنید.

نحوه کارکردن با دستگاه کارتخوان mini pax s910

شرکت خدمات پرداخت پادیاو پی توانسته است بهترین و بی نظیرترین محصولات و دستگاه های پوز را برای مشتریان و مراجعه کنندگان خود عرضه کند. شما هم می توانید با همکاران ما از طریق قسمت تماس با ما همین وب سایت در تماس باشید و راهنمایی های لازم را برای خرید یکی از بهترین این محصولات دریافت کنید.

همچنین در نظر بگیرید که کوچکترین جزئیات مربوط به نحوه کارکردن با دستگاه کارتخوان سیار پکس اس ۹۱۰ نیز به دقت در دفترچه راهنمای استفاده از آن درج شده است و شما می توانید این دفترچه را مورد مطالعه قرار دهید و از این طریق به بهترین شکل ممکن از این دستگاه استفاده نمایید. کار با کارت‌خوان سیار پکس اس ۹۱۰ بسیار ساده و آسان بوده و شما نیز این فرصت خرید را از دست ندهید.

مشخصات کارتخوان پکس اس۹۱۰ – pax s910

۱. چک کردن LCD 

ابتدا باید پیکسل های دستگاه را چک کنیم، داخل LCD را نگاه کنید اگر پیکسل سفیدی دیده نشد دستگاه سالم است.

۲. مگنت 

در هنگام خرید وقتی کارت کشیده شد و عملیات خرید انجام شد و وقتی رمز خود را وارد کردید اگر رسید چاپ گردید دستگاه سالم است.

۳. درب و کاغذ داخل دستگاه 

قسمت بالای دستگاه را نگاه کنید یک شاسی وجود دارد که اگر به سمت بالا بکشید در این قسمت می توانید رول کاغذ خود را قرار دهید.

۴. پرینتر دستگاه

وقتی دکمه ی پاور را بزنید بلافاصله بعد از فشار دادن دکمه ی power دستگاه باید روشن شود و دکمه ی منو را بزنید تا دستگاه در حالت بایوس قرار بگیرد، ۴ حالت در منو داریم که روی Prn Pos Info بزنید اگر دستگاه پرینت گرفت و برگه تحویل شما داد سالم است.

دستگاه باید از نظر سخت افزاری که شامل دستگاه Cpu، چند بیت بودن و چند مگابایتی بودن DDR نیز چک شود،

نکته:

وقتی درب دستگاه را باز کردید یه غلتک و چرخنده وجود دارد بهتر است از سلامت آن ها نیز اطمینان حاصل نمایید.

۵.باتری

برای اطمینان از سلامت باطری وقتی دستگاه کامل شارژ شد طی ۲۴ ساعت قابل استفاده است و دستگاه باید ۲۴ ساعت باید شارژ نگه دارد.

تلاش کنید که همواره دستگاه کارت‌خوان سیار خود را از شرکت‌های معتبر و طرف قرارداد با شرکت شاپرک و نمایندگان آن‌ها تهیه نمایید؛ چه اینکه شرکت پادیاو پی که طرف قرارداد با این شرکت‌هاست، پیش از تحویل دستگاه کارت‌خوان سیار و فروش آن به مشتری مطابق فیلم و پروتکل‌های داخلی خود همه دستگاه‌ها را بررسی و تست نموده و با اعمال گارانتی تحویل مشتریان خود می‌دهد.

تغییر زبان دستگاه کارتخوان s910

تغییر زبان  در منو دستگاه، این نرم‌افزار برای تبدیل کردن زبان چینی به انگلیسی در منو دستگاه های s910 می باشد.

در واقع این اتفاق رخ داده است که دستگاه کارتخوان شما با همچین ایراداتی برخوردکرده است، و زبان آن به زبان اصلی تغییر کرده. حال وقتی که شما نمیدانید مشکل دستگاه کجاست و چه واکنشی انجام بدهید . برای حل این مشکل تنها فونت دستگاه را توسط نرم‌افزاری که در اختیار شما قرار می دهیم تغییر دهید تا زبان دستگاه انگلیسی شود.

وقتی که شما تخصص کافی در مورد نصب اپ را ندارید پیشنهاد ما انجام کار توسط یه شخص متخصص و کاربلد است تا در صورت بروز اشتباه بتوان مشکل را حل و ایراد را برطرف کرد. البته ما در فیلم آموزشی همه ی موارد موجود را بطور کامل توضیح داده شده است.

سرعت تراکنش

به دلیل استفاده این دستگاه  از سیمکارت ، سرعت تراکنش آن مربوط به دیتای سیمکارت است.

این کارتخوان می تواند به سیمکارت های ۴و۵ G  متصل شود.

در این کارتخوان شما  برای رسید پرداخت باید از کاغذ استفاده کنید و باید به اتمام کاغذ توجه کنیم.

کارت عابربانک تمام بانکهای کشور برای این کارتخوان مورد استفاده و تراکنش با عابربانکهای مختلف ممکن است.

مراحل ثبت سفارش آماده سازی و تحویل دستگاه کارتخوان سیار

با توجه به زیاد بودن شرکت های خدمات الکترونیک در کشور هر کدام از این دستگاه ها دارای یک نرم افزار و یک سری فرم جدا از هم هستند. بخاطراینکه ما بتوانیم اطلاعات شما را برای راه اندازی دستگاه  ثبت نام کنیم حتما باید اطلاعات هویتی شما مانند تصویر شناسنامه ،کارت ملی ، تاییدیه کد شبای بانکی و… را دریافت کرده و برای ناظران محترم در سیستم شاپرک بانک مرکزی ارسال کنیم تا بعد از بررسی و تایید، دستگاه آماده به کار به دست شما عزیزان برسد.

امتیاز شما به این مطلب

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۴ رای
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: ۱ میانگین: ۵]

16 دیدگاه دربارهٔ «آموزش تست سلامت کارتخوان پکس اس۹۱۰ – pax s910»

  1. با سلام برای لغو کردن تست خود به خود دستگاه s910 مینی چه کنیم . در حالتی که دستگاه خاموش است بعد از روشن کردن ، تست می نویسد البته بدون کاغذ . چه کنیم این گزینه کنسل شود با تشکر

  2. سلام .
    دستگاه پکس۹۱۰ مینی دارم . وقتی وارد منو میشم زبان دستگاه چینی هست . چطور زبان رو باید تغییرداد

  3. سلام خسته نباشین کارتخوان من s910 ورژن ۳.۰۹ هست با ایراد pos tampered .pls rebot and a uthorityمواجه شدم میشه راهنماییم کنین هزینش زیاده؟

    1. با شرکت تماس بگیرید و بدای رفع ایراد نگران نباشید روزانه تعداد زیادی از این دستگاه ها تعمیر و برای مشتری ارسال میشه ۸۸۹۴۳۶۹۷

    2. دستگاه من هم روی این حالت یعنی تمپر شده افتاده است که برای ورژنهای بالای دستگاه یا بایوس ۵۶ و mon 3.08 به بالا هزینه ای بالغ بر ۵۰۰ الا ۶۰۰ هزار تومان را در بر دارد که باید اول بایوس و ورژن دستگاه پایین آورده شود و دستگاه رفع تمپر دائم شود و اپ یا نرم افزار مربوطه دستگاه جهت استفاده بر روی آن نصب شود.

  4. app برنامه سال جدید را از خریدارتون دریافت کنین،و با فلش و otg،ب داخل فلش انتقال دهید،بعدش از گوشی otgو فلش را خارج کنین و ب دستگاه کارتخوانs910خاموش متصل کنین و بعد دستگاه را روشن کنین و دکمه منو را در حین روشن شدن و بالا آوردن صفحه نمایشگر بزنین،وقتی منو بالا اومد،دکمه ۳ را بزنین،تا دستگاهتون آپدیت بشه

  5. دستگاه شما احتمالا تمپر (tamper) شده، این حالت در صورتی بوجود می آید که به دستگاه ضربه فیزیکی وارد شده یا همچنین دستگاه باز شده و یا رطوبت دیده است یا باطری بکاپ دستگاه خراب شده باشد که در این صورت سیستم امنیتی دستگاه برای جلوگیری از هک اطلاعات بانکی و حساب شما فعال شده و باید دوباره به حالت اول باز گردانده شود.

  6. با سلام. من یک دستگاه کارتخوان s910 دارم ولی خیلی کمرنگ چاپ میکنه در حدی که قیمت روی کاغذ بدرستی خوانده نمیشه. نمایندگی هم بردم میگه کیفیت کاغذها پایینه. چه کاغذ مناسبی باید تهییه کنم؟

  7. سلام یه سوال، چهارکنج صفحه نمایش کارتخوان s910 تیره هستش ،(سیاهه اطراف نمایشگر)، ایراد دستگاه محسوب میشه ؟

  8. سلام من یک دستگاه کارتخوان s910 دارم وقتی میخاد رسیدخرید را چاپ کنه دستگاه خاموش میشه کسی میدونه مشکلش چیه

    1. با سلام
      احتمال بسیار زیاد مشکل از باتری دستگاه است، میتونید وقتی درحال شارژ هست دوباره چک کنید.
      به احتمال بسیار کم از پرینتر است و چند درصدی هم ممکنه از gsm باشه لذا اگر باتری نباشه ببرید پیش تعمیرکار

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با واحد فروش(تا ۸ شب)