آموزش کانفیگ کردن مودم تندا TENDA

فهرست مطالب

بررسی اجمالی مودم تندا TENDA

آیا شما نیز به دنبال آموزش کانفیگ کردن مودم تندا TENDA هستید؟ آیا می دانید که در صورت داشتن هرگونه سوال یا بروز اتفاقی بایستی با چه شماره هایی در تماس باشید و راهنمایی های لازم را دریافت کنید؟ از شما دعوت می شود که مقاله و مطالب ما را تا انتها دنبال کرده و از این طریق اطلاعات بسیار جالب تری را در خصوص کانفیگ به دست آورید.

امروزه استفاده از مودم ها در بسیاری از ساختمان ها رایج شده است و افراد دوست دارند تا یکی از باکیفیت ترین و پیشرفته ترین این محصولات را تهیه و آن را مورد استفاده قرار دهند. مودم تندا نیز یکی از بهترین این محصولات می باشد که شما می توانید با خیال راحت آن را خریداری و در مکان مورد نظرتان مورد استفاده قرار دهید. این محصول از یک سری قابلیت ها و ویژگی ها برخوردار می باشد که شما می توانید به راحتی قبل از خرید آن، در خصوص این آیتم ها اطلاعاتی را در اختیار داشته باشید. مودم تندا را می توان در دسته بندی های مودم ای دی اس ال مشاهده کرد که با داشتن پهنای باند بسیار بالا و آنتن دهی فوق العاده ی خود، توانسته است توجه بسیاری از افراد را به سوی خود جذب کند. مودم های تندا به راحتی تنظیم و قابل استفاده هستند که این امر از مهمترین و اصلی ترین ویژگی های مثبت استفاده از این محصول می باشد و شما هم می توانید بدون داشتن نگرانی، آن را تهیه و استفاده کنید. در ادامه مقاله سعی بر آن داریم تا در مورد راهنمای کانفیگ کردن مودم تندا TENDA و دریافت خدمات بسیار بی نظیر از شرکت طلوع تدبیر توضیحات بیشتری را به حضورتان ارائه دهیم. با ما همراه باشید.

کانفیگ کردن مودم تندا TENDA

برای کانفیگ کردن مودم تندا TENDA نیاز به VCI و VPI دارید که شما می توانید این دو را از ارائه دهنده سرویس اینترنتی خود دریافت کنید در صورت داشتن این دو پارامتر می توانید به راحتی اقدامات مربوط به کانفیگ کردن مودم تندا TENDA را انجام دهید. شما می توانید برای این منظور با استفاده از نام کاربری و کلمه عبور، وارد تنظیمات مودم خود شده و از این طریق گام اول برای کانفیگ بردارید. شما می توانید با کانفیگ کردن مودم تندا TENDA خود، دیگر نیازی به کانکشن نداشته باشید و به شکل خودکار، به اینترنت مودم خود با استفاده از گوشی، تبلت یا لپ تاپ وصل شوید. همچنین برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با همکاران ما در تماس باشید.

فرایند کانفیگ کردن مودم تندا TENDA چگونه است؟

یکی از مهمترین و اصلی ترین موضوعاتی که در کانفیگ کردن مودم تندا TENDA وجود دارد، استفاده از کابل شبکه می باشد. توصیه می شود که از کانفیگ کردن به شکل وایرلس خودداری کنید. مراحل کانفینگ کردن مودم تندا را می توانید به شکل زیر داشته باشید.

  • درایور مورد نظرتان را نصب کرده و سپس در آدرس بار مرورگر خود، آدرس ۱۹۲.۱۶۸.۱.۱ را وارد کنید
  • برای ورود به صفحه تنظیمات مودم خود پسورد و یوزر را وارد نمایید. البته توجه که برای هر دوی این کادرها باید کلمه ادمین را به شکل لاتین وارد کنید.
  • صفحه ای در مقابل شما باز می شود که از نوار ابزار بالا گزینه اول را کلیک کرده و دکمه Run Wizard را میزنید.
  • بر روی گزینه بعدی کلیک کرده و وارد صفحه دیگری می شوید.
  • برای تعیین کردن زمان تنظیمات مودم خود، از کادر پیش روی خود تهران را انتخاب می کنید.
  • در مرحله بعدی وارد صفحه ای می شود که نقطه دسترسی را به دو شکل اکتیو و غیر اکتیو برای شما نشان داده است که شما می توانید با علامت گذاری بر دایره کنار کلمه اکتیو، کانفیگ مودم خود را فعال کنید.

دریافت بهترین خدمات از شرکت طلوع تدبیر

اگر شما نیز به دنبال اخذ و دریافت خدمات بسیار بی نظیر در خصوص کانفیگ کردن مودم تندا TENDA خود هستید، می توانید این فرصت طلایی و استثنایی پیش روی خود را از دست ندهید و همین حالا با همکاران ما از شرکت خدمات پرداخت آوانس پی در تماس بوده و از این طریق راهنمایی های مربوط به کانفیگ کردن مودم تندا TENDA را به دست آورید. همکاران ما در این شرکت پیش روی شما سعی بر دارند تا با به روزترین و دقیق ترین اطلاعات، بتوانند توجه و رضایت مندی شما عزیزان را جلب کنند و شما نیز می توانید این فرصت ایده آل و باشکوه را از دست ندهید و هم اکنون با ما در تماس باشید. لازم است بدانید که شما می توانید در حین فرایند کانفیگ کردن مودم خود، اگر به سوال یا مشکلی برخوردید، می توانید به راحتی تماس لازم را برقرار کرده و از این طریق مشکل خود را برطرف سازید. شرکت طلوع تدبیر در هر ساعاتی از روز، آماده پاسخگویی به سوالات شما عزیزان بوده و شما می توانید بدون داشتن هرگونه درنگی، تماس های لازم را برقرار کرده و از این طریق مشکل خود را رفع کنید.

امتیاز شما به این مطلب

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: ۰ میانگین: ۰]

1 دیدگاه دربارهٔ «آموزش کانفیگ کردن مودم تندا TENDA»

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با واحد فروش(تا ۸ شب)