توضیحاتی در مورد دستگاه کارتخوان جیبی

فهرست مطالب

دستگاه کارتخوان جیبی

آیا شما نیز به دنبال خرید دستگاه کارتخوان جیبی با بالا ترین کیفیت و سرعت هستید؟ آیا می دانید که برای یک خرید بسیار موفقیت آمیز بایستی از کجا اقدام کرد؟ از شما می خواهیم که مقاله و مطالب پیش روی خود را تا انتها و آخر همراهی کرده و مطالب بسیار جالبی را به دست آورید.

امروزه بسیاری از افراد در کسب و کارهای مختلف به دنبال استفاده از انواع دستگاه های کارتخوان هستند و برای این منظور نیز در گام اول اقدام به بررسی انواع این تجهیزات پرداخته و سپس یکی از بهترین و باکیفیت ترین آن را تهیه و خریداری می کنند. یکی از پرفروش ترین و بهترین انواع این دستگاه ها را، دستگاه کارتخوان جیبی تشکیل داده است و شما نیز می توانید با توجه به نیاز خود، این محصول را تهیه و مورد استفاده قرار دهید. دستگاه های کارتخوان جیبی تمام ویژگی های مورد نیاز یک کارتخوان را دارا می باشد و شما هم می توانید برای تمام کارت های بانکی از آن استفاده کنید. از مهمترین و اصلی ترین کاربرد و کارایی این دستگاه می توان به خرید، شارژ موبایل، مانده حساب و پرداخت قبوض و غیره اشاره کرد. واقعا باورنکردنی می باشد که این دستگاه کوچک بتواند چنین کارایی را داشته باشد. شما نیز می توانید با توجه به نیاز و علاقه مندی خود، یکی از بهترین و باکیفیت ترین این محصول را تهیه و آن را مورد استفاده قرار دهید. همچنین برندهای بسیاری نیز امروزه به دنبال طراحی شیک ترین و مرغوب ترین دستگاه های کارتخوان جیبی هستند که شما می توانید با توجه به بودجه خود یکی از مناسب ترین این محصولات را تهیه و خریداری کنید. در ادامه مقاله نیز سعی بر آن داریم تا در مورد راهنمای خرید و استفاده از دستگاه های کارتخوان جیبی توضیحات و مطالب بیشتری را به حضورتان ارائه دهیم. با ما همراه باشید.

راهنمای دستگاه کارتخوان جیبی

نحوه استفاده از دستگاه کارتخوان جیبی

این مدل دستگاه نحوه استفاده بسیار آسان و راحتی برخوردار هستند و شما نیز می توانید دفترچه راهنمای استفاده از آن را مورد بررسی قرار داده و از این طریق به بهترین شکل ممکن از این محصول استفاده کنید. دستگاه های کارتخوان جیبی با داشتن یک سری از مهمترین و بی نظیرترین ویژگی ها توانسته اند توجه بسیاری از خریداران را به سوی خود جذب کند که از مهمترین آنها می توان به وزن بسیار سبک و قیمت فوق العاده ارزان آن اشاره کرد. طرز کار کردن با آن دستگاه نیز به شکل زیر می باشد:

  • شما بایستی دستگاه را از طریق بلوتوث به موبایل خود متصل کنید
  • مبلغ مورد نظر خود را در نرم افزار موبایل وارد کرده و از این طریق کارت خود را بکشید.
  • وارد کردن رمز کارت بانکی توسط مشتری در دستگاه کارتخوان مذکور
  • دریافت دو عدد رسید برای مشتری و پذیرنده

همچنین در نظر داشته باشید که در صورت مواجه شدن با هرگونه سوال یا مشکلی، می توانید به راحتی با همکاران ما در تماس بوده و از این طریق راهنمایی های مورد نیاز خود را به دست آورید.

مقایسه دستگاه کارتخوان جیبی با کارتخوان سیار

این دو دستگاه با یکدیگر متفاوت بوده و حتی یک سری تفاوت هایی را نیز با یک دیگر دارند که شما نیز بهتر است قبل از خرید خود، در خصوص این دو دستگاه و تفاوت ها آنها اطلاعات مورد نیاز خود را به دست آورید. از مهمترین و اصلی ترین تفاوت های میان این دو دستگاه می توان به مواردی از جمله زیر اشاره کرد:

–         ارزان تر بودن دستگاه های کارتخوان جیبی در مقایسه با دستگاه های کارتخوان سیار

–         کوچک و سبک تر بودن دستگاه های کارتخوان جیبی

–         دستگاه های کارتخوان جیبی از تعداد تراکنش بالایی برخوردار هستند

–         دستگاه کارتخوان جیبی را می توان بدون سپرده تهیه و خریداری کرد.

مزایای دستگاه کارتخوان جیبی

خرید بهترین دستگاه کارتخوان جیبی

امروزه بسیاری از خریداران دستگاه های کارتخوان جیبی، سری به وب سایت شرکت پادیاو پی زده و از این طریق نیز بهترین و بی نظیرترین این محصول را تهیه می کنند. شرکت خدمات پرداخت پاویاو پی سعی بر آن دارد تا خدمات و محصولات درجه یکی را برای شما به ارمغان آورد و شما نیز می توانید این فرصت بی نظیر پیش روی خود را از دست ندهید و از همین وب سایت پیش روی خود، اقدام به خرید و استفاده از آن داشته باشید. همچنین شما می توانید در مورد قیمت محصولات عرضه شده در وب سایت ما نیز اطلاعات مورد نیاز خود را به دست آورید و با در نظر گرفتن قدرت خرید خود، یکی از مناسب ترین این محصولات را تهیه و خریداری کنید. همکاران ما تخصص بسیار بالایی را در حوزه دستگاه های کارت خوان دارند و شما می توانید برای کسب مشاوره لازم برای خرید بهترین این محصولات، به راحتی با آنها از طریق قسمت تماس با ما در ارتباط باشید و از این طریق راهنمایی های بی نظیری را به دست آورید. همچنین با این خرید از پشتیبانی دائمی شرکت پادیاو پی شامل مشاوره رایگان، تامین قطعات دستگاه کارتخوان و تعمیر دستگاه پوز در کوتاه ترین زمان بهره مند شوید.

امتیاز شما به این مطلب

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: ۰ میانگین: ۰]

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با واحد فروش(تا ۸ شب)