آموزش تست سلامت کارت‌خوان سیار وریفون ۶۷۵ -VX675

فهرست مطالب

آیا شما نیز به دنبال خرید و استفاده از کارت‌خوان سیار وریفون ۶۷۵ -VX675 هستید؟ آیا می دانید که برای خرید این مدل از دستگاه بایستی چقدر هزینه کرد؟ از شما دعوت می شود که این مطالب را تا آخر دنبال کرده و از این طریق بهترین اطلاعات را در خصوص باکیفیت ترین دستگاه پوز سیار به دست آورید.
با پیشرفت تکنولوژی و دانش در سراسر جهان، شاهد رفاه نسبی در زندگی روزمره بسیاری از مردم هستیم که بی شک استفاده از دستگاه های کارت خوان یا پوز نیز یکی از همین آیتم های در زندگی بسیاری از مردم جهان می باشد.

امروزه شرکت های بسیار متفاوتی را در ایران و جهان می توانید مشاهده کنید که هر کدام از آنها به دنبال تهیه و طراحی یکی از بهترین انواع دستگاه های پوز هستند که از بهترین این شرکت ها نیز می توان به وریفون اشاره کرد. کارت خوان های وریفون بیسیم و سیار هستند و می توان آنها را به راحتی حمل کرد. امروزه بسیاری از مردم در وب سایت های مختلف به دنبال آگاهی از بروزترین و آخرین قیمت کارتخوان سیار وریفون VX675 هستند که در خصوص قیمت این محصول می توان گفت، قیمت این محصول به آیتم های بسیار زیادی بستگی دارد و شما می توانید قبل از خرید و استفاده از این دستگاه، ازنزدیک با مشخصات کارتخوان سیار وریفون VX675 آشنا شده و سپس اقدام به خرید داشته باشید.

کاربرد کارت‌خوان سیار وریفون ۶۷۵ -VX675

به جرات می توان گفت، کارت‌خوان سیار وریفون VX675 یکی از بهترین و باکیفیت ترین انواع کارت خوان های موجود در بازار می باشد که امروزه بسیاری از افراد در صنایع و کسب و کارهای مختلف به دنبال خرید و استفاده از این محصول هستند. اگر شما نیز نیازمند دستگاه پوزی هستید که سیار باشد، می توانید خرید کارت‌خوان سیار وریفون VX675 را در اولویت های خود قرار دهید. البته می توانید قبل از خرید آن، نظرات و انتقادات سایر خریداران این دستگاه را با دقت مورد مطالعه قرار دهید و از این طریق باکیفیت ترین این محصول را تهیه و خریداری کنید.

کارت‌خوان سیار وریفون VX675 - آوانس پی
کارت‌خوان سیار وریفون VX675

مشخصات و ویژگی ها

  • داشتن طراحی بسیار شیک و منحصر به فرد
  • داشتن مزیت ها و کاربرد بسیار فوق العاده
  • مناسب بودن قیمت خرید و استفاده از آن
  • برخورداری از بالاترین سرعت انتقال داده ها

حال شما نیز می توانید با کسب اطلاعات بسیار بیشتر در خصوص مشخصات فنی این محصول به دست آورده و سپس اقدام به خرید و استفاده از این محصول بی نظیر داشته باشید. در ادامه مقاله می خواهیم راجع به مزیت های استفاده از کارت‌خوان سیار وریفون VX675 و نحوه کارکردن با این دستگاه پوز، اطلاعات بیشتری را به حضورتان ارائه دهیم. با ما همراه باشید.

مزایا

امروزه بسیاری از افراد قبل از خرید دستگاه کارتخوان مورد نظر خود، به دنبال آشنایی با مزیت ها و فواید استفاده از آن هستند که این امر برای کارت‌خوان سیار وریفون VX675 مستثنی نبوده و شمما هم می توانید قبل از استفاده از این محصول، به راحتی در مورد مزیت های آن اطلاعاتی را به دست آورید. از مهمترین و اصلی ترین مزیت های استفاده از کارت‌خوان سیار وریفون VX675 می توان به مواردی از جمله زیر اشاره کرد:

– باتری وریفون وی ایکس ۶۷۵ یکی از بادوام ترین و با ظرفیت ترین باتری های موجود در بازار می باشد که قیمت بسیار مناسب تری نیز دارد.
– آنتی دهی این مدل از دستگاه های کارت خوان بسیار مناسب و بی نظیر می باشد
– این مدل از دستگاه های کارت خوان از ابعاد و وزن بسیار کوچک و کمی برخوردار هستند و شما می توانید آن را به راحتی جا به جا کنید.
– دستگاه کارت خوان مدل مذکور از مقاومت و کیفیت ساختاری بسیار بالایی برخوردار بوده و شما می توانید به راحتی آن را مورد استفاده قرار دهید.
– شرکت وریفون توانسته است گارانتی های بلند مدتی را برای محصولات خود در نظر بگیرید و قطعات این دستگاه نیز در بسیاری از فروشگاه ها و نمایندگی ها وریفون موجود می باشد.

نحوه کار کردن با دستگاه کارتخوان وریفون VX675

فروش کارتخوان شرکت پادیاو پی در سال های اخیر بسیار افزایش یافته است، چرا که این شرکت توانسته است محصولات باکیفیت و بی نظیری را برای مشتریان خود به ارمغان آورد. شما نیز می توانید برای خرید کارت‌خوان سیار وریفون VX675 به راحتی از همین وب سایت پیش روی خود اقدام کنید و هم اکنون این محصول را در سبد خرید خود قرار دهید. همچنین می توانید از روی دفترچه راهنمای استفاده از کارت‌خوان سیار وریفون VX675 نیز اطلاعاتی را در خصوص نحوه کار کردن این دستگاه به دست آورید. منوی بسیار ساده این دستگاه پوز، کارکردن با آن را بسیار آسان کرده است که این امر از مهمترین مزیت های استفاده از دستگاه پوز مذکور می باشد.

کارت‌خوان سیار وریفون ۶۷۵ -VX675 دارای سرعت بالا، باطری قدرتمند می باشد. از ویژگی های منحصر به فرد این دستگاه کارتخوان بیسیم verifone 675 کوچک و خوش دست بودن آن می باشد.با کمک این دستگاه شما می توانید پرداخت های خود را در هر مکان و هر زمان که مورد نیاز است.اگر کارت‌خوان سیار وریفون VX675 خریداری کرده‌اید و نیاز به تست کردن آن دارید تا خیالتان از سلامت آن راحت باشد پیش از خرید این ویدئو که تولیدی شرکت پادیاو پی است را ببینید و با خیالی آسوده راهی تحویل دستگاه از فروشنده شوید.

مشخصات کارت‌خوان سیار وریفون ۶۷۵ -VX675

۱. چک کردن LCD
ابتدا باید پیکسل های دستگاه را چک کنیم، داخل LCD را نگاه کنید اگر پیکسل سفیدی دیده نشد دستگاه سالم است.
۲. مگنت دستگاه
در هنگام خرید وقتی کارت کشیده شد و عملیات خرید انجام شد و وقتی رمز خود را وارد کردید اگر رسید چاپ گردید دستگاه سالم است.
۳. درب و کاغذ داخل دستگاه
قسمت بالای دستگاه را نگاه کنید یک شاسی وجود دارد که اگر به سمت بالا بکشید در این قسمت می توانید رول کاغذ خود را قرار دهید.

نکته:

وقتی درب دستگاه را باز کردید یه غلتک و چرخنده وجود دارد بهتر است از سلامت آن ها نیز اطمینان حاصل نمایید.

۴.باطری
برای اطمینان از سلامت باطری وقتی دستگاه کامل شارژ شد طی ۲۴ ساعت قابل استفاده است.

تلاش کنید که همواره برای خرید دستگاه کارت‌خوان سیار خود، از طریق شرکت‌های معتبر و طرف قرارداد با شرکت شاپرک و نمایندگان آن‌ها اقدام کنید. شرکت پادیاو پی که طرف قرارداد با این شرکت‌هاست، پیش از تحویل دستگاه کارت‌خوان سیار و فروش آن به مشتری مطابق فیلم و پروتکل‌های داخلی خود همه دستگاه‌ها را بررسی و تست نموده و با اعمال گارانتی تحویل مشتریان خود می‌دهد.

امتیاز شما به این مطلب

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: ۲ میانگین: ۲]

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با واحد فروش(تا ۸ شب)