توضیحاتی در مورد خرید دستگاه کارتخوان

فهرست مطالب

معرفی دستگاه کارتخوان

آیا شما نیز به دنبال راهنمای خرید دستگاه کارتخوان ارزان قیمت هستید؟ آیا می دانید که برای تهیه و داشتن یکی از بهترین و پرسرعت ترین دستگاه های کارتخوان باید از کجا شروع کرد؟ از شما می خواهیم که مقاله ما را تا آخر همراهی کرده و از این طریق بهترین اطلاعات را در خصوص این دستگاه و خرید آن به دست آورید.

در چند سال اخیر استفاده از دستگاه های پوز در تمام مکان های کسب و کار بسیار افزایش یافته است و روزانه میلیون های معامله از طریق همین دستگاه بسیار کوچک صورت می گیرد. شما می توانید برند ها و شرکت های بسیار متفاوتی را در جهان مشاهده کنید که هر کدام به دنبال طراحی و تولید با کیفیت ترین و پرسرعت ترین این دستگاه ها هستند. همچنین هر یک از این برندها سعی بر آن دارند تا با استفاده از فناوری و دانش به روز جهانی، بی نظیرترین این محصولات را تهیه و خریداری کنند. شما نیز می توانید قبل خرید دستگاه کارتخوان به راحتی در مورد ویژگی ها و مشخصات و هر یک از این برندها اطلاعات مورد نیاز را به دست آورده و سپس اقدام به خرید داشته باشید. لازم است که یاد آور شویم دستگاه های کارتخوان به دو دسته تقسیم بندی می شوند و شما نیز می توانید با توجه به نیاز مبرم خود، یکی از مناسب ترین و پرکاربردترین این محصولات را تهیه و مورد استفاده قرار دهید. نصب و استفاده از دستگاه های پوز بسیار راحت می باشد و شما می توانید با پیدا کردن آشنایی کافی در خصوص منوی این دستگاه، بهترین کارایی و عملکرد را از دستگاه خود داشته باشید. همچنین فراموش نکنید که در حفظ و نگهداری از این دستگاه نهایت توجه و دقت را داشته باشید چرا که در غیر این صورت هزینه های تعمیراتی زیادی را برای شما به دنبال خواهد داشت. در ادامه مقاله نیز سعی بر آن داریم تا در مورد راهنمای خرید دستگاه کارتخوان ارزان قیمت و اصل بیشتر صحبت کنیم. با ما همراه باشید.

اصول خرید دستگاه کارتخوان

راهنمای خرید دستگاه کارتخوان

امروزه بسیاری از افراد در هر کسب و کاری، به دنبال تهیه و خرید دستگاه کارتخوان بسیار باکیفیت و پر سرعتی می باشد که بتواند آن را در هر منطقه ای از شهر مورد استفاده قرار دهند. اگر شما نیز قصد دارید تا یکی از این تجهیزات را تهیه و خریداری کنید می توانید در گام اول راجع به خرید دستگاه پوز با سیم و بی سیم تصمیم خود را اخذ کنید. اگر قرار است که دستگاه را به همراه خود حمل کنید، می توانید از مدل های دستگاه کارتخوان بی سیم خریداری کنید و در غیر این صورت دستگاه های کارت خوان با سیم را در اولویت های خرید تان قرار دهید. گام دوم برای خرید و تهیه بهترین این تجهیزات، کسب اطلاعات بسیار دقیق و کافی در خصوص مشخصات و ویژگی های این محصول می باشد. شما می توانید قبل از خرید دستگاه کارتخوان با دقت نظرات سایر خریداران را نیز مورد مطالعه قرار دهید و از این طریق اطلاعات کافی را به دست آورید. همچنین کسب اطلاعات در مورد راهنمای نصب، نحوه کار کردن با دستگاه و آشنایی با منوی این دستگاه ها نیز از دیگر مهمترین و اصلی ترین آیتم هایی می باشد که بایستی در خرید این محصول با آن توجه کرد.

خرید ارزان قیمت دستگاه کارتخوان

تمام خریداران دوست دارند تا با کیفیت ترین محصول را با قیمت بسیار مناسبی تهیه و خریداری کنند که این امر در خرید دستگاه کارتخوان نیز صدق می کند. اگر شما نیز می خواهید دستگاه کارتخوان ورد علاقه خود را با نازلترین و مناسب ترین قیمت تهیه و خریداری کنید، می توانید از همین وب سایت اقدام نمایید. شما می توانید قیمت های عرضه شده در وب سایت ما را با سایر وب سایت های دیگر مورد مقایسه قرار دهید و از این طریق به ارزان قیمت بودن دستگاه های کارت خوان ما پی ببرید. برای خرید دستگاه کارتخوان ارزان قیمت این فرصت بسیار باشکوه و استثنایی را از دست ندهید و همین حالا سفارشتان را به ثبت برسانید تا در کم ترین زمان ممکن دستگاه پوز خود را تحویل بگیرید.

خرید دستگاه پوز اصل

خرید دستگاه پوز اصل نیز از دیگر مهمترین و اصلی ترین دغدغه های بسیاری از خریداران می باشد. امروزه شما می توانید مدل های تقلبی و چینی این دستگاه ها را نیز در بازار مشاهده کنید که از سرعت پایین و کارایی کمتری برخوردار هستند. هر یک از محصولات عرضه شده در وب سایت ما، از گارانتی و خدمات پس از فروش بالا و بی نظیری برخوردار می باشد و شما نیز می توانید با خیال راحت اقدام به خرید داشته باشید. با خرید دستگاه کارتخوان ز پادیاو پی می توانید از خدمات پس از فروش دائمی ما، شامل مشاوره رایگان، تعمیر دستگاه کارتخوان و تامین قطعات یدکی پوز بهره مند شوید.

راهنمای خرید دستگاه کارتخوان و معرفی بهترین دستگاه کارتخوان سیار

همه ما با بهترین دستگاه کارتخوان سیار و چگونگی کار با آن تماما شناخت داریم. اما بهتر است بدانید که این ابزارها با ویژگی های متعدد در اصل یک پایانه فروش هستند.

لغتPOS به  مفهوم(point of sale) است. اضافه بر برنامه اصلی کارتخوان ، که پرداخت برای خرید محصولات است. از آپشن های دیگری مثل، دریافت مانده حساب، پرداخت قبض  و همچنین خرید شارژ تلفن برخوردار است.

در حال حاضر انواع زیادی از کارتخوان در بازار وجود دارد. در این قسمت ، با نگاهی به مشخصات هر یک ، راهنمایی های بهتری برای انتخاب و خرید دستگاه کارتخوان مناسب ارائه خواهیم داد.

خرید دستگاه کارتخوان ثابت

این مدل دستگاه فروشگاهی را می شود یکی از مهمترین دستگاه های موجود در بازار دانست. استفاده از آن احتیاج به تلفن ثابت و اینترنت دارد.

ولی این دستگاه کارتخوان فروشگاهی ایرادات متعددی دارند ، بطور مثال قطع استفاده همزمان از تلفن و کارتخوان. در حال حاضر با جایگزینی برند های جدید و خرید دستگاه کارتخوان موبایل ، نگرانی اندکی در مورد این نقاط ضعف وجود دارد.

خرید دستگاه کارتخوان سیار

یکی بهترین دستگاه کارتخوان سیار را می توان پرفروش ترین و بهترین دستگاه کارتخوان حساب کرد. که دستگاه کارتخوان پکس s910 از جمله دستگاه های پرفروش محسوب می شود. جابه جایی آسان ، سایز کوچک و با حجم کوچک و باتری قابل شارژ از ویژگی هایی است

که می تواند با خرید دستگاه کارتخوان سیار جوابگوی نیاز بعضی از شرکت ها و تأمین کنندگان همیشه در حال کار باشد. اینترنت مورد نیاز کارتخوان تلفن همراه را می شود به آسانی از راه سیم کارت تأمین کرد.

خرید دستگاه کارتخوان وای فای

مشخص است که برای بهره گیری از این کارتخوان ، این مدل از دستگاه های کارتخوان به وجود اینترنت وای فای لازم دارد.

و به دلیل راحتی و ساده بودن استفاده ، همیشه گزینه اصلی مغازه ها و هایپرمارکت ها هستند.

لازم به ذکر است که همه کارت خوان های WiFi از سیم کارت و شبکه GPRS نیز پشتیبانی می کنند.

خرید دستگاه کارتخوان کامپیوتری

فروشگاه های زنجیره ای و مراکز خرید بیشترین خریداران این مدل دستگاه های کارتخوان هستند.

دستگاه های کارتخوان از طریق رایانه ای متصل به آن مهار می شوند و اشتباهات انسانی را کاهش می دهند.

با این حال در حال حاضر می شود انواع دیگر دستگاه های پایانی برای فروش را به سیستم های محاسبه کالاها در فروشگاه ها متصل کرد.

نیازی به گفتن نیست ، دستگاههایی وجود دارند که می توانند از همه ابزارهای خط تلفن ، سیم کارت ، اینترنت بی سیم و بلوتوث و…. به طور هم زمان استفاده کنند.

خرید دستگاه کارتخوان اندرویدی

خرید دستگاه کارتخوان اندرویدی که یکی از بهترین سری کارتخوان ها هستند که با اندروید به شما اجازه می دهد اضافه بر تراکنش های پرداختی ، به آسانی از نرم افزار اندرویدی  یک صندوق حسابداری با حساب به نیاز تجارت ما استفاده کنید.

دستگاه پوز اندرویدی از وای فای و سیم کارت به صورت از هم جدا پشتیبانی می کنند.

امتیاز شما به این مطلب

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: ۰ میانگین: ۰]

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با واحد فروش(تا ۸ شب)