با خرید کارتخوان سیار به کارهایتان سرعت ببخشید!

فهرست مطالب

۱_با خرید کارتخوان سیار به فروشگاهتان امنیت دهید. شما با داشتن دستگاه کارتخوان سیار مانند دستگاه کارتخوان پکس s910دیگر نگران باقی مانده پولتان نخواهید بود، زیرا دیگر هیچ وجه نقدی در دخلتان ندارید تا کسی برای به دست آوردن آن وسوسه شود. شما فروشنده ی گرامی می توانید با کمک کارت خوان سیار به جانتان و مالتان امنیت ببخشید. همانطور که واقف هستید؛ مهم ترین گزینه پیش و روی شما، فروشنده گرامی، این است که حتماً در اسرع وقت برای خرید دستگاه پوز سیار اقدام نمایید.

۲_با خرید کارتخوان سیار می توانیم برای پرداخت قبوض در اسرع وقت اقدام نماییم و همچنین یا برای سیم کارت های اعتباری شارژ بخریم. در واقع ما یک بانک کوچک در گوشه ی مغازه داریم که با مراجعه به آن، می توانیم به کارکردن با آن بپردازیم.

۳_با خرید کارتخوان سیار دیگر نگران این نخواهید بود که مشتریانتان باقی مانده پول هایتان را کی به شما باز میگرداند! زیرا با کمک کارت خوان سیار می توانید خرده های پولتان را هم دریافت کنید.

۴_با خرید کارتخوان سیار دیگر نگران این نخواهید بود که آیا این پول تقلبی از مشتری دریافت می کنید! زیرا مقدار پول مورد نظر در دست مشتری شما به طور مستقیم به حساب شما فروشنده عزیز واریز میگردد.

۵_ کارت خوان سیار به مشتری و فروشنده، رسیدی تحت عنوان برداشت وجه و دریافت وجه می دهد که به نوعی عملیات برداشت و یا انتقال وجه را مثبت یا منفی اعلام می کند.

۶_دستگاه کارتخوان سیار به سرعت پول را از حساب مشتری کسر و به حساب فروشنده واریز می نماید.

دستگاه کارتخوان سیار

۷_هنگامی که سرتان در فروشگاهتان بسیار شلوغ است و دیگر وقت آن را ندارید به مشتری باقی مانده ی پول را بدهید یا پول را در صندوق بگذارید؛ می توانید با خرید کارتخوان سیار تمامی این مشکلات را برطرف سازید، زیرا سرعت عمل شما را بسیار بالا برده و شما را پیش مشتری رو سفید می کند.

۸_داشتن کارت خوان  سیار در فروشگاه مانند یک کارمند در فروشگاهتان است! زیرا میتوانید تمامی کار های مالی فروشگاهتان را به او بسپارید و خودتان به کار های دیگری بپردازید. به عبارت دیگر هرچه سرعتتان در فروشگاه بالاتر رود مشتری بیشتری جذب خواهید کرد زیرا مشتریان شما جایی را برای خرید انتخاب می کنند که برای آن ها ارزش قائل بشوید. با خرید دستگاه کارتخوان سیار به مشتریانتان ارزش بدهید! خدمات پرداخت پادیاوپی برای تمامی هم وطنان گرامی و عزیز ایرانی، خدمات پرداخت آسانی را در نظر گرفته است که می تواند در سرعت بخشیدن به کار ها راحتی را برای ما به ارمغان بیاورد.

چرا خرید کارتخوان سیار برای ما واجب است؟

میدانیم خرید کارتخوان سیار، با توجه به پیشرفت تکنولوژی و پیشرفت جوامع بشری برای هر یک از فروشندگان، فروشگاه های مختلف بسیار واجب و ضروری است؛ زیرا خرید کارتخوان سیار با توجه به امکاناتی که برای ما به ارمغان آورده است، میتواند به کارهای فروشگاه شما فروشنده گرامی سرعت ببخشد، در واقع به نوعی مدیریت وجه مالی فروشگاه ما را به دست میگیرد و با قراردادن امکانات مختلف، راحتی را برای ما به ارمغان می آورد و همچنین نگهداری از دستگاه کارتخوان نکاتی دارد.

برای توضیح بیشتر و فهم بهتر موضوع می توانیم نگاهی به خرید و فروش در گذشته و در حال بیاندازیم:

در گذشته برای خریدن اجناس حتماً باید پول نقد در خانه نگه می داشتیم، تا بتوانیم با آن پول نقد، مقدار اجناس مورد نیازمان را تهیه کنیم، برای پول نقد داشتن هم باید کلی از وقتمان را در بانک برای گرفتن پول صرف میکردیم،که بسیار وقت گیر بوده است. همچنین برای فروشندگان هم مدیریت این همه پول بدون دستگاه پوز سیار بسیار سخت بوده است، زیرا حمل و نگه داری این همه وجه بعد از یک روز سخت کاری و همچنین نگه داری آن بسیار باعث استرس برای صاحبان کار بوده است. و همچنین نقد کردن چک و سفته در بانک ها بسیار سخت و طاقت فرسا؛ و بسیار وقت گیر هم بود. اما با دستگاه پوز سیار در امروز میتوانیم به تمامی کارهای مربوط به مسائل مالی، در فروشگاهمان، چه بزرگ باشد چه کوچک بپردازیم.

امروزه شاهد هستیم که تمامی مغازه ها و فروشگاه ها و تمامی مراکز خرید، اعم از فروشگاه های خوراکی یا حتی فروشگاه های وسایل منزل و یا فروشگاه هایی مربوط به پوشاک مجهز به دستگاه پوز سیار هستند. و از امکانات آن استفاده میکنند.با خرید کارتخوان سیار  قطعاً در ابتدا راحتی را برای جان و مال خود میخریم. پس بدون هیچ معطلی میتوانیم با خرید دستگاه پوز سیار خوب از شرکت پادیاوپی خودمان را به دستان پرتوان تکنولوژی بسپاریم و مزه ی راحتی را بچشیم.

امتیاز شما به این مطلب

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: ۰ میانگین: ۰]

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با واحد فروش(تا ۸ شب)