با درگاه پرداخت واسط؛ با واسطه وارد عمل شوید

فهرست مطالب

با درگاه پرداخت واسط؛ با واسطه وارد عمل شوید:

همانطور که در مقاله قبل از درگاه پرداخت مستقیم صحبت کردیم، می خواهیم شما را با درگاه پرداخت واسط یا درگاه پرداخت غیر مستقیم هم آشنا کنیم. در درگاه پرداخت غیر مستقیم به صورت غیر مستقیم به جای اینکه از بانک درگاه بگیریم،از واسط درگاه می گیریم. یعنی به صورت غیر مستقیم هزینه ی محصول را پرداخت می کنیم. به عبارت دیگر برای پرداخت اینترنتی باید از درگاه استفاده کنیم؛ یعنی شما وقتی می خواهید هزینه یک محصول را به صورت اینترنتی پرداخت کنید باید از طریق درگاه پرداخت اینترنتی این کار را انجام دهید از طریق درگاه واسط به راحتی میتوانیم به کارهایمان سرعت ببخشیم و هزینه هایمان را پرداخت نماییم. و حتی مانند درگاه پرداخت مستقیم نیازی به گرفتن نماد الکترونیکی نداریم، زیرا برای گرفتن نماد الکترونیک باید سختی های زیادی را متحمل شویم. اما برای گرفتن این درگاه شناسنامه و کارت ملی کافی می باشد. شرکت پادیاو پی با نام تجاری خدمات پرداخت پادیاو پی توانسته است با تکنولوژی روز دنیا خدمات پرداخت الکترونیک (psp) بیشماری را برای ما به ارمغان بیاورد. در ادامه بیشتر درباره درگاه پرداخت غیر مستقیم صحبت خواهیم کرد.

چرا درگاه پرداخت واسط میگیریم؟

زیرا هر درگاه پرداخت معمولاً با یک یا چند شرکت پرداخت یا پی اس پی قرارداد همکاری دارد و در توافقات قرارداد برخی از مراحل اخذ درگاه اینترنتی بسیار آسان شده است. بستن قرارداد مستقیم با شرکت های پرداخت الکترونیکی به دلیل فرآیند اداری نسبتاً طولانی و حساسیت آنها روی تکمیل بودن تمام مدارک نظیر نماد الکترونیکی، برای کسب و کارهای کوچک بسیار دردسر ساز است. در نتیجه برای استفاده از درگاه پرداخت واسط‌ فقط هویت شما مهم است، ناگفته نماند گاهی یک فروشگاه به دو یا چند درگاه پرداخت برای سایت خود نیاز دارد که بستن قرارداد با چند شرکت تأمین کننده درگاه بانکی، دردسرهای یاد شده را چند برابر می کند. از این رو گرفتن درگاه از این طریق راحت تر میباشد و همچنین اجازۀ دریافت پرداخت‌های آنلاین را به صاحبان‌کسب ‌و ‌کار می‌دهد و همینطور امنیت دادن به کار ها ،در نگه داری اطلاعات فعال هستند.
اگر میخواهید درگاه پرداخت غیر مستقیم یا همان درگاه واسط بگیرید کافیه است ثبت نام کنید و اطلاعات درخواستی رو پر کرده و درگاه خود را دریافت کنید. معمولا نهایت گرفتن یک درگاه غیر مستقیم ۲۴ ساعت است.

با درگاه پرداخت واسط، با واسطه وارد عمل شوید

مزایای درگاه پرداخت غیر مستقیم:

ما می توانیم از درگاه پرداخت غیرمستقیم کمک بگیریم و به کارهایمان سرعت ببخشیم به عنوان مثال:

۱_ فعال سازی در کمتر از چند ساعت:

برای گرفتن درگاه پرداخت واسط نیازی نیست در صف بانک ها بمانیم،به راحتی  میتوانیم تنها با داشتن شماره شبا،کد ملی و آدرس پستی ثبت نام شویم،و همچنین بدون نیاز به نماد الکترونیکی میتوانیم لینک درگاه پرداخت خودمان را داشته باشیم.

۲_ عدم نیاز به مجوز کسب و کار:

امروزه با پیشرفت در زمینه ی کسب و کار میتوانیم از شیوه ایی آسان تر در این زمینه کمک بگیریم.از طریق این خدمات میتوانیم بدون نیاز به مجوز کسب و کار،به راحتی از این درگاه استفاده نماییم.

۳_ تسویه حساب روزانه:

ما میتوانیم به راحتی به وجوه پرداخت شده توسط مشتریانمان دست یابیم.

۴_ تسویه حساب به صورت پایا:

در این روش هزینه ایی برای پرداخت داده نمیشود.

۵_ ارائه صفحه شخصی پرداخت:

یکی از  ویژگی‌های درگاه پرداخت واسط این است که میتوانید از یک صفحه پرداخت شخصی؛ ایجاد شده استفاده کنید.

۶_ در دسترس بودن درگاه پرداخت واسط:

در سراسر ایران این امکان را برای شما فراهم می آورد تا به راحتی در دسترس شما قرار بگیرد.

۷_ ارائه پشتیبانی بسیار قوی:

یکی از مهم ترین اصول اولیه هر کسب و کاری پشتیبانی قوی میباشد؛ زیرا به عنوان مثال هرچقدر هم که کسب و کار اینترنتی خدماتی ارائه دهد و از پشتیبانی آن خبری نباشد، ارزشی ندارد. و پشتیبانی قوی در درگاه پرداخت واسط یکی از ویژگی های این درگاه پرداخت می باشد.

برای گرفتن درگاه پرداخت واسط میتوانید از شرکت پادیاو پی کمک بگیرید و راحتی را تجربه کنید و در صورت وجود هرگونه سوال و راهنمایی و درخواست درگاه پرداخت غیرمستقیم می توانید با کارشناسان ما از طریق قسمت تماس با ما در ارتباط باشید.

محدودیت های درگاه پرداخت واسط:

برای گرفتن درگاه شما موظف هستید کارمزد بپردازید شاید مهم ترین عیب درگاه پرداخت واسط این باشد.

امتیاز شما به این مطلب

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: ۰ میانگین: ۰]

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با واحد فروش(تا ۸ شب)