دستگاه کارتخوان POS

فهرست مطالب

آیا شما نیز به دنبال راهنمای استفاده از دستگاه کارتخوان POS هستید؟ آیا می دانید که برای جلوگیری از هک شدن این دستگاه بایستی چیکار کرد؟ از شما دعوت می نماییم که مقاله و مطالب پیش روی خود را تا آخر دنبال کرده و از این طریق اطلاعات بسیار جالبی را به دست آورید.

دستگاه کارت خوان یکی از مهمترین و ضروری ترین دستگاه های مورد استفاده در بسیاری از مراکز خرید و فروشگاه ها می باشد که امروزه نیز به دلیل شیوع بیماری کرونا در کل جهان، استفاده از این دستگاه بسیار بیشتر شده است، چرا که بسیاری از مردم ترجیح می دهند تا به جای استفاده از پول نقد، از کارت و کارت خوان استفاده نمایند.

همچنین شما می توانید در روزهای اخیر شاهد خرید دستگاه کارتخوان POS بسیار بالایی باشید که شما نیز می توانید یکی از بهترین این تجهیزات را از همین وب سایت پیش روی خود تهیه و خریداری کنید. برای اینکه بتوانید از این دستگاه به بهترین شکل ممکن استفاده کنید، در وهله ی اول می توانید با اجزای این دستگاه از نزدیک آشنا شده و از این طریق اقدام به راه اندازی دستگاه پوز داشته باشید. برای این امر می توانید دستگاه را به یک سیم تلفن وصل کرده و در صورت امکان نیز می توانید از وای فای استفاده کنید، البته در نظر داشته باشید که تحت هر شرایطی، این دستگاه نیازمند اینترنت می باشد. اگر امکان استفاده از این دو روش نبود، می توانید از سیم کارت استفاده کنید و آن را در داخل دستگاه قرار دهید. توجه نمایید که هر یک از انواع دستگاه های پوز، با توجه به ساختار و طراحی صفحه کلید خود، از تنظیمات متفاوتی نیز برخوردار می باشد و شما می توانید با برخی از این کلیدها از نزدیک آشنا شوید که عبارتند از:

  •  F1
  •  F2
  • F3

شما می توانید به راحتی دفترچه مربوط به این دستگاه را از نزدیک مورد مطالعه قرار دهید و از این طریق به راحتی این دستگاه را مورد استفاده کنید. در ادامه مقاله سعی بر آن داریم تا مورد منو دستگاه کارتخوان POS و راهنمای خرید یکی از بهترین دستگاه های پوز اطلاعات بیشتری را به حضورتان ارائه دهیم.

دستگاه پوز سیار
دستگاه کارتخوان سیار

منوی دستگاه کارتخوان POS

استفاده از دستگاه کارتخوان POS مزیت های بسیار زیادی را به دنبال دارد که شما نیز می توانید به راحتی از همین وب سایت پیش روی خود در خصوص استفاده از منوی دستگاه کارتخوان POS، بهترین کارایی را از این دستگاه برای خود به ارمغان آورید. آموزش استفاده از دستگاه کارتخوان بسیار راحت بوده و شما می توانید با فشار دادن چند تا کلید، می توانید از عملکرد این دستگاه نهایت استفاده را داشته باشید.

شرکت خدمات پرداخت پادیاو پی نیز سعی بر آن دارد تا بهترین خدمات را برای شما ارائه دهید و رضایت مند تان را به دست آورد. هر یک از دستگاه های پوز دارای یک منویی می باشند که در برخی از مواقع این منوها ممکن است با یک دیگر تفاوت های جزئی تری را داشته باشند. شما می توانید برای استفاده از منو این دستگاه، دستگاه را در گام اول روشن کرده و سپس کارت خود را بکشید. بعد از کشیدن کارت یک سری از گزینه ها برای شما فعال می شوند که شما می توانید با توجه به نیاز خود یکی از گزینه ها را انتخاب کنید. توجه کنید که در برخی از دستگاه ها، انتخاب گزینه به شکل لمسی بوده و در برخی از دستگاه ها بایستی کلیدهای روی صفحه را فشار دهید. شما می توانید با توجه به اطلاعات درج شده بر روی این دستگاه به راحتی کار خود را انجام داده و در نهایت نیز یک رسید یا گزارشی را از فرایند عملیات خود اخذ کنید.

جلوگیری از هک شدن دستگاه کارتخوان POS

یکی از مهمترین و اصلی ترین دغدغه هایی که بسیاری از مردم در هنگام استفاده از دستگاه کارتخوان POS با آن مواجه هستند، هک شدن دستگاه توسط برخی از هکرها می باشد. لازم است بدانید که شرکت های تولید کننده این دستگاه ها برای جلوگیری از هک شدن سیستم های خود، رمزی را برای آنها تعریف می کنند که این رمز توسط صندوق دارها و استفاده کنندگان قابل تغییر می باشد. شما بایستی برخی از مواقع از پشتیبان دستگاه کارتخوان POS بخواهید که حتما اقدام به سرویس و تغییر رمز دستگاه داشته باشند تا از این طریق اقدامات لازم را برای جلوگیری از هک شدن آن به عمل آورید. البته در صورتی که رمز این دستگاه را فراموش کردید، می توانید به راحتی با پشتیبانی آن در تماس باشید و از این طریق راهنمایی های لازم را دریافت کنید. توصیه می شود که این موضوع را حتما جدی گرفته و برای حفاظت از اطلاعات درون کارت خود و دستگاه تان حتما با همکاران ما در تماس بوده و از این طریق راهکارهای لازم را برای جلوگیری از هک شدن انجام دهید.

امتیاز شما به این مطلب

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: ۰ میانگین: ۰]

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با واحد فروش(تا ۸ شب)